|
Eduardo
Apr 21, 2010 13:59:43 GMT 2
Post by Chicary♥. on Apr 21, 2010 13:59:43 GMT 2
;D -------------------------------------------------------------------------------- Eduardo Sayerio Murad Montoya de la Rosa Ramirez Taitz R'Mante-------------------------------------------------------------------------------- Houd van: Diertjes Houd niet van: luchtverfrissers Karakter: spontaan Uiterlijk: ...Geboortedatum: jonger dan Nick Speciale vaardigheden: Sterktes: doorzettingsvermogen Zwaktes: goedgelovigheid, taalvaardigheden Ambities:Stijl: Eduardo-stijl(Egyptisch:P) Favorite liedje: Biladi, Biladi, Biladi - Sayed Darwish Favorite eten: Kamer: Thuis:D
|
|
|
Eduardo
Apr 21, 2010 16:01:15 GMT 2
Post by Chicary♥. on Apr 21, 2010 16:01:15 GMT 2
Beste computer, hier mijn eerste blog is... ik niet goed weten wat ik schrijven moet met typemachine... ik het heel leuk vinden op bruiloft en mamie ook! ik Kip soms nog wel missen, hij mijn beste vriendje was... Oja.. ik nu baan hebben in Egypte! Ik jullie zal vertellen wat ik doen moeten! Dit ik moet doen, *uhum* ik lezen voor: "Jij zullen alles doen wat wij zeggen, wij willen dat jij eten proeven op bedorven of vergiftigde zaakjes" Leuk he? Oja er nog hele kleine lettertjes onderstaan maar ik die niet goed kunnen lezen... ik nu pakken vergroter erbij, hmm *uhum* ik lezen voor: "Alles op eigen risico zijn, maar de begrafeniskosten vergoed zullen worden" Ohh das mooi, toch? Alles mooi geregeld zijn met mijn nieuwe baan! Ik Nick nog moeten vertellen, hij trots zal zijn!!! Oja.. zij mij naam gaven voor baan : 'De koninklijk, hooggewaardeerde, fijnproever' Mooie naam zijn, he? Ik er trots op zijn!! Nu ik weer moeten gaan, ik taart moeten voorproeven! Salam! Edaurdo
|
|
|
Eduardo
Apr 23, 2010 16:15:00 GMT 2
Post by JENNiFER♥. on Apr 23, 2010 16:15:00 GMT 2
Jij hebt een lange naam! - Melody
|
|
|
Eduardo
Apr 23, 2010 17:13:38 GMT 2
Post by Brooke♥. on Apr 23, 2010 17:13:38 GMT 2
Haha jouw lievelingsliedje xD
|
|
|
Eduardo
Apr 23, 2010 19:32:44 GMT 2
Post by JENNiFER♥. on Apr 23, 2010 19:32:44 GMT 2
Trouwens, Edu... dat beroep van jou is best gevaarlijk!!!! Stel nou dat je iets proeft met GIF! - Melody
|
|
|
Eduardo
Apr 24, 2010 22:19:30 GMT 2
Post by Brooke♥. on Apr 24, 2010 22:19:30 GMT 2
Trouwens, Edu... dat beroep van jou is best gevaarlijk!!!! Stel nou dat je iets proeft met GIF! - Melody
|
|
|
Eduardo
Apr 28, 2010 16:09:36 GMT 2
Post by Chicary♥. on Apr 28, 2010 16:09:36 GMT 2
Beste computer, Ik zien dat jij mij kan laten zien wat vriendjes tegen mij willen zeggen! Ik denken dat jij mij ook kunnen helpen op vriendjes vragen te beantwoorden? Nou ik dit antwoorden zou: Bedanken dat joellie mijn namen mooi vinden. Bedanken dat joellie mijn liedje mooi vinden, als joellie goed kijken joellie zien zullen dat het mijn lied van het volk(volksliedXD) Egypte is En nu joellie maken zorgen over mijn beroep! Ik niet begrijpen? Het mooiste baan is! Nee, beroep mij trots maakt! Ik speciaal ben, koning dat zelf gezegd hebben! Dus joellie niet bang hoeven zijn, want kleine lettertjes zeggen begrafenis vergoed worden! Dus dan kan mijn oud-oud-oud-oom eindelijk begraven worden! Ja want dat heel duur zijn hier... Ik bruiloft mooi gevonden hebben, joellie hopelijk ook en ik niet helemaal begrijpen de Nederlandse tradities met bruiloft, zoals in taart springen, een... begwaar maken en uh... dat rijst spul gooien... maar het wel leuk zijn:P Ik gelijk weer weggaan zijn naar Egypte er een pakket voor koningin zijn en ik voor moeten proeven Ik nu in huis zitten, pakket te chloor was ofzo... ik niet lekker voelen en ik niet begrijpen, zij zeggen: Dit hoort erbij... dat is de stress die je van werk krijgen... ik niet snappen hoor... ik taart at en toen dit... Ik nu moeten gaan, want ik medicijnen kreeg van koning.. lief, he? Hij zeggen dat hij niet zijn beste voorproever kwijt willen raken.. Hij een lief man is! Adios, amigos! Eduardo
|
|
|
Eduardo
Apr 30, 2010 20:49:56 GMT 2
Post by Brooke♥. on Apr 30, 2010 20:49:56 GMT 2
*weet van verbazing niks te zeggen*
|
|
|
Post by Chicary♥. on May 1, 2010 18:07:51 GMT 2
Beste computer, jij zeggen jij verbaasd zijn? Waarover jij dat zijn? Salam! Eduardo!
|
|
|
Eduardo
May 10, 2010 21:38:35 GMT 2
Post by JENNiFER♥. on May 10, 2010 21:38:35 GMT 2
Eduardo... chloor eten is niet normaal - Melody
|
|