|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 16:45:54 GMT 2
'Echt wel.' zeg ik en kijk naar de jurk en hoe ik hem heb aangedaan.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 16:46:46 GMT 2
E 'Ja maar die jurk kan toch niet zomaar kapot gaan?' zeg ik en probeer niet te gaan huilen. Straks is alles verpest.. Alsof een benoit mijn wens om te trouwen heeft gehoord en die heeft verpest..
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 16:48:20 GMT 2
Nadat ik ook me haar en make-up had gedaan en Lucien zijn pak had gefatsoeneerd, lopen we het huis uit. 'Taxi, trein, bus, tram?' Som ik vragend op. 'Hm, taxi maar?' Stelt Lucien voor. Ik knik instemmend en pak me mobiel, waarna ik een taxi bel. 'Hij komt er zo aan. Hij zei dat hij heel snel zou komen.' O nee, snel. De Japanner zeker!? Na een paar minuten komt er een taxi aan. 'Hallo vrienden!' Zegt de Japanner vrolijk. Had ik het niet gedacht. 'Hoi,' zeg ik zuchtend. Ik stap met Lucien in en we vertellen waar we heen moeten. 'Oké dan! Daar gaat 'ie!' Roept de Japanner, waarna hij op het gaspedaal drukt.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 16:48:44 GMT 2
Ik begin te denken.. 'We doen er een jasje over!'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 16:49:40 GMT 2
E 'Heb je echt wel goed opgemeten?..' vraag ik nog een keer.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 16:50:07 GMT 2
'Ja, ik ben heel zeker dat ik alles precies opgemeten heb.' zeg ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 16:51:24 GMT 2
E 'Ja maar de jurk kan toch niet zomaar kapot gaan!' zeg ik nu boos. 'Nee.. niet zomaar nee..' zegt Alice en kijkt dan denkend vooruit.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 16:53:38 GMT 2
'Dit is niet te geloven..' zeg ik zacht. 'Wat niet?' vraagt E. 'Jij bent ZWANGER!' roep ik blij. 'zwanger?' stamelt ze. Ik knik. 'Dat kan niet.. ik moest.. een week geleden ongesteld worden,' zegt ze zacht en langzaam. 'Ik heb helemaal niet opgelet omdat het allemaal zo druk was..' zegt ze. 'We kunnen er nu niets aan doen.. we moeten snel zijn.. nog 5 minuten.' zeg ik en houd een witte bolero voor.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 16:56:39 GMT 2
Nick Ik zucht. "Het is minder leuk dan we gedacht hadden he?"zeg ik terwijl ik met een zak chips op schoot en met Camiel naar voetbal kijk op tv. Hij blijft maar staren. "Zullen we dan toch naar de vrouwtjes gaan?"zeg ik en als hij een antwoord gaf boerde hij even. "Nou, dat beschouw ik dan maar als een ja"zeg ik en ik loop met hem naar zijn kamertje voor zijn kleertjes, die C vanochtend al keurig had klaargelegd.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 16:56:46 GMT 2
Nathan'We zijn er,' zeg ik en parkeer de auto op de parkeerplaats. Jimmy heeft een beetje een wit gezicht. 'Ach heb ik te hard gereden?' zeg ik met een grijns. Ik stap uit de auto. 'Jippy, uit m'n auto nu,' zeg ik. Jimmy stapt uit en werpt me een boze blik toe. 'Daar is de boot,' zeg ik vrolijk en wijs naar de boot. (klik)E'Dankje,' zeg ik en pak 'm snel aan. Wauw.. Zwanger.. En deze keer.. van Nathan.. Dat kan niet anders..
|
|