|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:10:18 GMT 2
Nathan 'Fijn dat jullie er ook zijn,' zeg ik als ik Melody en Lucien zie. Er waren al veel mensen die ik had begroet. Ook E's ouders, erg aardige mensen, wel de hele tijd aan het bellen helaas.. Langzaam komen er steeds meer mensen. Nog even.. en dan gaan we beginnen.. muahahaha xD E Ik glimlach. 'Inderdaad, het wordt perfect,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 17:11:49 GMT 2
Ik pak mijn headset en begin te praten. 'Edriënne is op de boot nog een half uur en dan gaan we beginnen.' zeg ik tegen een van mijn vrienden die me kwamen helpen. 'Oke.' zegt de andere kant. 'nog bedankt.' zeg ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:12:35 GMT 2
Nathan Ik loop zenuwachtig over de boot heen en weer.. Waarom is ze er nog niet?.. Waar is ze.. Waar is C?
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 17:13:03 GMT 2
'Natuurlijk zijn we er! We moeten jullie ook steunen, toch?' Zeg ik glimlachend. 'Dankje,' zegt Nathan knikkend. Ik loop met Lucien verder en ga op een bank zitten..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:14:12 GMT 2
Chi Ik loop op de boot. "Zo het is hier luxe hoor! Ohh kijk krabkoekjes!"zeg ik en ik sprint, zo hard als ik kan, naar de eettafel. "Fijn dat je er ook bent Chi, zo weet ik tenminste dat er geen hapjes over zullen blijven, hoeven we ook niks weg te gooien^^"zegt Nathan. "Bedhjankt"zeg im eten een mond vol koekjes.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 17:16:01 GMT 2
Alice 'ready?' vraag ik. 'Ja, iedereen is binnen.' hoor ik. 'mooi.'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:18:00 GMT 2
Nathan Ik ga op mijn plaats staan. Het is zo ver.. Ik hoor de bruidsmars.. En daar is ze.. Mijn E.. Ze blijft even staan en glimlacht. Ik glimlach terug. Ze is geen prinses... She's an angel... Voetje voor voetje loopt ze door totdat ze eindelijk, eindelijk bij mij is en naast me komt staan. 'Hello beautiful,' fluister ik zacht. De pastoor begint met zijn verhaal, terwijl ik m'n ogen niet van E af kan houden. Of toch wel.. Even maar.. Om het publiek in te kijken... Ze.. ze is er niet.. 'Neemt gij, Edriënne Zoë Charlotte Mary-Kate Sophie Lily Jayda de Vries,' begint de pastoor. Ohja, d'r moeder hield van bijnamen, had ze me ooit verteld.. Later had ze die bijnamen zelf niet meer gebruikt, maarja, als je trouwt noemen ze de naam waarmee je geboren bent.. 'Nathaniel Fritzwilliam Archibald, tot uw wettige echtgenoot, in voor- en tegenspoed, tot de dood u scheid?' vraagt hij. Ik.. Ik kan dit niet zonder C.. Ze moet hier zijn.. 'Sorry,' zeg ik en laat E's hand los. Ik ren tussen en het publiek door en spring van de rand af..
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 17:19:12 GMT 2
Deze had eigenlijk voor die van E gemoeten xD --- Ik zet me tas op schoot en check of het cadeautje nog goed zit. Hopelijk had ik 'm nergens tegenaan gestoten... 'Mel, proef eens!?' Zegt Lucien dan ineens, terwijl die een koekje voor me houdt. Ik pak 't aan en neem een hap. 'Hé, lekker!' Zeg ik verbaasd. 'Wat zijn 't voor koekjes?' 'Krabkoekjes of zo... Chi zat er ook de hele tijd van te eten.' Ik grinnik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:20:14 GMT 2
Nathan Ik hoor een geschrokken gegil maar dat stopt gelijk zodra iemand doorkrijgt dat ik gewoon in 't reddingbootje ben gesprongen. Zo snel als ik kan roei ik... Het maakt me niet uit of ik dat pak nog verpest.. Ik moet nu C halen en terug..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 17:20:56 GMT 2
‘C!’ hoor ik opeens. ‘Nate!’ roep ik. Ik draai me om en loop naar hem toe. Ik laat Lucas achter met Serena. ‘Wat doe jij hier? Moet je niet op je bruiloft zijn?’ vraag ik. ‘Dat kan toch niet zonder my best-woman?’ Ik lach. ‘Nate, ik kan het niet.. Ik kan niet zien hoe jij gaat trouwen..’ zeg ik zacht en er glijd een traan langs mijn wang. Nathan veegt hem meteen weg met zijn duim. ‘Dit is het beste,’ zegt hij. ‘en ik wil dat jij erbij bent.’ Robin begint te huilen. ‘Ze is wakker.’ Zegt Nathan. Ik knik. Ik haal een flesje melk uit mijn tas en stop het in haar mond. Nathan kijkt er gefascineerd naar. Ik glimlach en haal het flesje weer uit haar mond. Ik druk haar tegen me aan en niet veel later hoor je een boertje. Ik lach eventjes en laat haar dan weer in mijn armen zakken. ‘Ze is zo mooi..’ zegt Nathan. Ik knik. ‘Het mooiste.’ Zeg ik zacht. ‘Kom je mee?’ vraagt hij dan. 'Ja..' zeg ik en loop met hem mee terug naar Lucas..
|
|