|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:27:43 GMT 2
E Ik blijf staan.. en dat is ook alles wat ik doe.. Dan merk ik dat ik ook nog moet ademen en haal snel adem. Ik kijk met verdrietige ogen naar al het publiek. Dit is pas echt voor schut staan.. Helemaal niet de mooiste dag van m'n leven.. Nathan Ik merk dat ik sneller loop dan C en stop even. 'Haast?' zegt ze weer lachend, net als die keer. 'Ik moet je wel even vertellen C.. Dat ik ben weggegaan en E nu aan het altaar heb laten staan..' zeg ik. 'Je hebt wat?!' zegt C. 'Ik had jou nodig, en blijkbaar krijg ik Lucas er gratis bij,' zeg ik. 'Dat hoorde ik,' zegt hij en komt bij ons staan. 'Ok, we moeten nu gaan, voordat ik 'nee' als antwoord krijg, dus allebei opschieten,' zeg ik zenuwachtig. We lopen het hele stuk af terug naar de kade. 'Zeg maar hallo rubberbootje,' zeg ik met een dom lachje en wijs naar het rubber bootje. 'Kunnen we niet beter een speedboot even huren?' stelt Lucas voor. 'Dat duurt te lang,' zeg ik maar Lucas is al weggerend en komt 1 minuut later terug met een sleutel. 'Het is die daar,' zegt hij en rent naar een speedbootje. Ik help C en Serena op de boot te komen en ga zitten. 'Ik stuur,' zegt Lucas vrolijk en hij start de boot en we varen zo snel mogelijk naar het schip toe.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:28:26 GMT 2
Chicary Ik prop nog zo'n koekje in mijn mond en praat dan hardop.. het was nu zo stil. "Ok, dit snap ik niet helemaal... in dit boekje hier van Ryan staat, na het ja-woord mag je rijst gooien, maar dat kan toch helemaal niet als hij dáárvoor al wegrent?"zeg ik en ik weet niet waar dei domheid opeens vandaan kwam.. vast mijn hormonen ofzo(ja daar geef ik alle schuld nu aan^^)
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 17:29:17 GMT 2
Arme E! Hoe kan Nathan haar dit aandoen!? Zomaar weglopen zonder iets te zeggen! Dat doe je toch niet!
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:30:33 GMT 2
E Ik begin te huilen. 'Toe, niet huilen, anders verpest je al die uren werk aan je make-up, hij komt echt wel terug,' zegt Alice geruststellend.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:31:17 GMT 2
Chicary Opeens begin ik te kuchen, wat dus echt niet kan in deze rare toestand.. ik wilde geen aandacht nu, die moest E nu hebben.. maar toch, ik kon maar niet ophouden.. "Bel een dokter"! zegt iemand als ik paars begin te zien.. opeens herinner ik me iets vaags.. "Ik.. ik ben allergisch... voor krab"zeg ik en Jacob houd mijn hand vast(dat helpt veel als je stikt^^)
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:33:19 GMT 2
E Ineens wordt mijn gesnik overstemd door gekuch.. 'Chi!' zeg ik en ren, wat amper gaat, naar haar toe. 'Jacob, ze stikt! Doe iets!' roep ik. 'Haal een dokter!' wilde ik roepen, maar de dokter is weg.. Door dat idee begin ik weer te huilen..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:39:44 GMT 2
Chicary E komt als enige naar me toe voor hulp.. maar begint in plaats van te helpen.. recht in mijn gezicht te huilen.. "Uhm.."zegt Jacob en doet de heimliechgreep en daarna even mond op mond, wat ik natuurlijk niet zo erg had gevonden, als ik niet ongelooflijke pijn had en ik bijna geen adem meer kreeg... "Ik denk niet dat ze je hele bruiloft kan komen"zegt Jacob en neemt me mee naar een afgelegener plek voor wat meer lcuht. "Waarom prop je jezelf dan ook weer vol met krabkoekjes?"zegt Leah chagrijnig.. ohh leuk.. de hele familie Black en Clearwater volgde ons... "Dat is echt dom!"zegt ze dan en Jacob sust dat ze wat stiller moet doen en dat ik het al erg genoeg heb zo. "sorry.. ik weet het niet.. ik had gewoon zo'''''''''''''n honger! Ik ben ook gewoon zo ongelooflijk dom!"zeg ik terwijl er een branderig en kriebelig gevoel in mijn keel zit terwijl ik praat.. ik voel me ook enorm warm.. mijn hele huid tintelt, net alsof ik in brand sta...
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:43:45 GMT 2
Nick "Zo, klaar"zeg ik als hij zijn kleertjes aan heeft.. ik werp een blik op de klok.. "Nouja, we zijn wel wat te laat, maar dat is ook wel weer heel casual, de belangrijkste gasten komen altijd expres veel te laat"zeg ik met een lach en gooi die stomme kleren van Xavi uit en die stomme pruik en neem mijn eigen kleren. "Ja, papa houd niet van net gedoe, maar jij ziet er heel goed uit hoor kleintje"zeg ik en ik neem hem mee op mijn arm naar buiten.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:45:45 GMT 2
E Ik ga op een stoeltje in het publiek zitten waar ik verder huil. Ineens voel ik twee sterke armen om me heen die me toch o zo zacht omarmen. 'Stt, rustig maar E, het komt goed,' fluistert hij in m'n oor. 'Jimmy?' zeg ik en kijk op waardoor ik wel heel dicht bij z'n gezicht zit. 'Ja, ik ben hier E,' zegt hij. 'Fijn dat je er bent,' fluister ik zacht. 'Niet fijn dat die vriend van je weg gegaan is,' zegt Jimmy. 'Volgens mij is het verboden om er beter uit te zien dan de bruidegom,' zeg ik terwijl ik even naar Jimmy kijk. Hij lacht even. Ineens hou ik 't even niet meer.. Ik kan er niks aan doen... Zijn armen om me heen.. Zijn geweldige ogen.. Zijn warme adem op mijn gezicht... Ik zoen hem...
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 17:51:47 GMT 2
Chicary Opeens gaat het beter met me, net of iemand in Spanje heel hard heeft gewenst dat het beter met me zou gaan en dat dit niet mijn einde zou zijn en dat zijn wens is ingewilligd door magische eendjes en is volbracht... opeens hoor ik een ooh en aah vanuit het publiek, ik kijk om. "Wat gebeurt?"vraag ik gespannen. "Tss, het moest ook niet gekker worden, weet wel dat dit de laatste keer is dat ik met je mee ga hoor, maar die bruid zoent nu met de verkeerde.. tss eerst bruidegom over boord nu dit"zget Leah chagrijnig en kijkt me boos aan.. kan ik er wat aan doen dat ik zulke vrienden heb? "Je kiest ze anders wel zelf uit hoor"zegt ze dan. Nick Al snel ben ik bij de bruiloft, Nathan en Edrienne staat er in prachtige letters en als ik binnen kom, zie ik al een prachtige jurk, maar die staat niet bij het altaar, het altaar is tamelijk leeg.. nee de jurk is in het publiek.. hangt over iemand heen... "Huh.. ik dacht toch echt dat dit de bruiloft van E en Nathan was en niet van E en Jimmy... "zeg ik hardop.. iets te hard.. iedereen kijkt naar me. "Kijk een parkiet!!"zge ik en ik wijs omhoog en krijg zo de aandacht van me af, ik loop richting E.. ik wil haar aantikken, maar ze lijkt zo gelukkig te zijn met Jimmy in zijn armen.. "Uhm.. E.. volgens mij is dit de verkeerde"fluister ik haar dan maar toe, terwijl Camiel in mijn armen zit te spelen met de ristsluiting van mijn jasje.
|
|