|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:42:35 GMT 2
"hey mijn lieve Serena."zeg ik en pak een klein jurkje van de stoel. Ik trek het Serena aan en bewonder ons in de spiegel. Perfect voor morgen. Ik aai over haar langer wordende bruine haren.
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 16:42:51 GMT 2
Ik glimlach weer... E kijkt me vraged aan... ''sorry...'' zeg ik
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:45:05 GMT 2
"onze wereld is mooi. Spannend, schitterend, stralend. Het is een wereld waarin je al je zorgen snel vergeet."zing ik voor Serena terwijl we rond dansen.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 16:46:51 GMT 2
Ik kijk door een kiertje hoe Roel naar de zolderkamer gaat en ik loop vlug de badkamer in. Waar was dat meisje? Ze kon toch niet spoorloos verdwenen zijn... Ik deed even het raam open en keek naar beneden, maar er was niemand. Ik sloot het raam en wilde de badkamer uitgaan tot ik een windbriesje voelde in mijn nek. 'Ryan...' Hoorde ik zachtjes. Ik keek achter me. 'Wie... wie is daar?' Stamel ik. Opeens viel mijn oog op het raam dat weer open stond. Ik zuchtte van opluchting en deed het raam weer dicht. Snel ging ik de kamer uit en rende naar boven.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 16:50:07 GMT 2
"Dus, wat voor jurk heb jij, Mel?" vraagt Lucien nieuwsgierig. "Uh... die laat ik lekker nog niet zien!" lach ik. "Of misschien ook wel..." Maar dan komt plots Roel binnen. "O nee, hè, jij weer", zucht ik. Roel begint te lachen. "Leuk, hè?" zegt hij gemeen. "Nee", zeg ik droog. Het klonk gemeen, maar ik zeg gewoon de waarheid.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:53:46 GMT 2
"papa mag onze jurken nog niet ze he?"vraag ik aan Serena hopend op een antwoord. "new."zegt ze. "Inderdaad."zeg ik. Ik zet Serena op de grond en trek mijn normale kleding weer aan. Dan pak ik Serena weer op die probeerde weg te kruipen. Ik kleed haar ook om en samen lopen we naar buiten.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 16:54:53 GMT 2
Ik storm de kamer binnen. 'Euh Roel, wie was dat meisje tegen wie je aan het praten was?' Stamel ik. 'Ik ving het alleen maar op!' Zei ik er snel achter. 'Meisje? Er was geen meisje hoor, dat was mijn Ipod.' Zei hij. 'Oh...' Antwoordde ik. 'Gaan jullie mee naar school om de cursussen op te halen?' Vroeg ik. 'Niet als hij meegaat!' Zei Melody snel. 'Maar ik ga wel mee...' Pestte hij. 'Maar jij mag niet mee!' Lachte ik en we vertrokken met z'n drieën, Melody, Lucien en ik!
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:58:07 GMT 2
Buiten staan 3 grote feest tenten met tafels en stoelen. Overal staan borden en naamplaatjes en schalen voor het buffet.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 16:59:18 GMT 2
Ik zucht. "Wat is er nou toch?" vraag ik. Oke, misschien ben ik iets te nieuwsgierig, maar ik wil het gewoon weten! Ineens zie ik mevrouw knuffelkikker op mijn kussen liggen. Snel pak ik mevrouw knuffelkikker weg en houdt die achter mijn rug. Wat een mooie dingen heb ik toch meegemaakt met mevrouw knuffelkikker... samen op vakantie toen ik klein was... mevrouw knuffelkikker die bij me was als mijn ouders weer eens weg waren... mevrouw knuffelkikker die ik in het gezicht van Lucia gooide... mooie tijd... mooie tijd... Maar nu moet ze echt weg, of anders, gewoon verstopt, voor Jimmy..
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 17:02:22 GMT 2
Op school aangekomen zetten we onze fietsen tegen het muurtje en lopen naar binnen. "Ik wil hier niet te lang blijven, hoor", zeg ik. "Ja, dat kan toch? Maar we moesten die cursussen zo gauw mogelijk ophalen, dus", vertelt Ryan. "Ja, oké", knik ik. Bij een tafel staat meneer van Swieten dingen uit te delen. De cursussen, neem ik aan? "Hoi meneer!" zeg ik vrolijk. "Melody! Hé, en Ryan en Lucien! Leuke vakantie gehad alle drie?" vraagt van Swieten enthousiast. "Ja, heel leuk", knik ik. Van Swieten geeft ons alle drie een envelop en ik maak 'm meteen open. Ik had de cursus 'Drama&Kunsten' gekozen. Ik vond dat wel handig. Vooral het zang-gedeelte. Daarbij kan ik de technieken van zingen leren. Hopelijk ben ik ingedeeld... Ik haal het briefje eruit en lees. Beste Melody, jij bent voor dit schooljaar ingedeeld bij de cursus 'Drama&Kunsten'... "JA!" gil ik blij. "Wat?? Welke cursus doe je?" vraagt Lucien. "Drama&Kunsten!" zeg ik enthousiast. "En jullie...?"
Off topic: Ik heb mijn cursus toch veranderd in Drama&Kunsten xd Daar zit dan ook zingen onder ofzo =D
|
|