Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 14:17:36 GMT 2
--------------------------------------------------------------------------------
Nicolaas Julio Ricardo Montoya de la Rosa Ramirez Taitz R'Mante
--------------------------------------------------------------------------------
Houd van: eten:P
Houd niet van: Bedorven voedsel
Karakter: Erg spontaan, vrolijk, wilt alles een keer gedaan hebben
Uiterlijk: (Lijkt een beetje op Joe Jonas xD) Zwart haar, beetje bruine huidskleur en bruine ogen^^
Geboortedatum: 15 augustus 1991
Speciale vaardigheden: Geen idee Veel eten?^^
Verborgen talenten: Ik kan goed koken en zingen en gitaar spelen kan ik ook wel
Nog niet ontdekte kracht xD: Horen wanneer mensen honger hebben
Sterktes: Vrolijk zijn
Zwaktes: Mijn.. niet al te grote..... kennis
Ambities: Sporten, eten en slapen
Stijl: wat in de mode is, sportief
Favorite liedje: Telephone - Lady Gaga and Beyonce
Favorite eten: Heb ik niet, ik eet alles het liefst
Kamer: Beneden bij Chicary en Jennifer
Hey luitjes!
Vanaf nu zullen jullie hier mijn gedachten, gevoelens, coole acties en nog meer van die dingen meemaken.. een soort uitleg bij het verhaal:P
Zoals jullie weten sta ik op het punt om te trouwen... moet alleen nog wel even een pak kopen, plek bedenken, uitnodigingen maken en natuurlijk heel veel hapjes bestellen en een mega taart.. nou ja.. ik kan beter twee taarten bestellen.. ik vetrouw mezelf niet helemaal:P Heb soms van die vreetbuien en dan ben ik echt niet meer te stoppen hoor! ;D
Nou.. ik ga hier dus wat voor jullie schrijven zo af en toe
Oja jullie denken natuurlijk: Je zit verkeerd! Je bent een bijpersonage!
Nou lekker PUH! Ik blijf lekker hier!!!!!! Ik vind het zeer discriminerend voor de bijfiguren: Wij maken het plaatje compleet! Dus zijn even belangrijk! XD
Ik hoop hier ook wat andere (bij ;D) personages te ontvangen Er staan al wel wat mensjes in het rijtje, maar nog niet iedereen! Dus binnenkort meer over mij!