Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 13:54:05 GMT 2
--------------------------------------------------------------------------------
Melody Rosalina Montèz
--------------------------------------------------------------------------------
Prinses van Frankrijk
Leeftijd: 18
Houd van: Haar vrienden, Lucien, Puddingkoekje, zingen, shoppen, haar dagboek, lekker eten.
Houd niet van: Enge beesten, ruzies met vrienden, een hongerige maag, Roel.
Karakter: Altijd vrolijk, zelfverzekerd, komt soms dom over.
Uiterlijk: Zie foto.
Geboortedatum: 20 februari 1992
Familie:
Pierre Montèz (vader)
Liliana Montèz (moeder)
Speciale vaardigheden: Heeft ze niet meer...
Sterktes: Melody geeft de hoop niet gauw op.
Zwaktes: Melody kan soms snel boos worden.
Ambities: Melody houdt heel erg van zingen. Ze heeft ook een keer een (kleine) tour gemaakt met Ryan en Lucien, door Egypte.
Stijl: Girly & casual
Favorite liedje: Miley Cyrus - When I look at you
Favorite eten: Sperziebonen met kerriesaus!
Kamer: Click
Bezittingen
Verlovingsring van Lucien: (Click)
Dagboek
Weetje, soms kreeg ik even het gevoel dat ik minder verliefd was op Lucien, maar sinds vandaag... na dramales... sinds die lange zoen, is de verliefdheid weer terug... Ik weet het nu weer zeker. Ik blijf altijd bij Lucien!
Written on 29 July 2010
Jeetje, eerst wilde ik en Lucien nog samen een weekendje weg naar de Efteling en opeens werd dat onderbroken door een nieuw avontuur. En heftig dat het is! We moeten gewoon de wereld zien te redden, binnen zoveel dagen! O, en ik moet een kracht zien te ontdekken... Wat zou mijn kracht zijn? Even denken; ik ben een lief persoon, volgens vele. Ik houd van zingen. ZINGEN? Misschien is dat mijn kracht! Haha, nee, wacht. Dat is geen kracht. Dat is een talent Ik hoop dat ik het wel gauw ontdek, voordat het te laat is...
Written on 31 July 2010
The world is saved! Dankzij de Anubis afstammelingen en de Avatar... én Edriënne! Echt zo knap! Ik ben echt heel blij dat het voorbij is. Geen "mysteries" meer. Nu kunnen we eindelijk rustig verder leven.
Weetje... er zijn al best veel Anubis baby's. Als je begrijpt wat ik bedoel Eerst de baby van Clémence en straks die van Edriënne! Ook zijn er al twee bruiloften geweest... van Clémence en Chicary.
Morgen gaan ik en Lucien naar de Efteling, alsnog Heb er heel veel zin in! Samen met mijn Lucien twee daagjes weg van Anubis. Naar een super mooi en leuk pretpark! Geweldig, toch? Oké, ik laat dit stukje voor wat het is. See you! xxx