|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:31:33 GMT 2
Ik pak de jurk van het rek en trek hem voorzichtig aan. Ik loop naar de spiegel en bewonder de jurk. Hij staat perfect..
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 16:32:51 GMT 2
'Ik ga even naar mijn kamer.' Zeg ik en zet mijn kopje thee neer. Eindelijk weg van al die spanningen! Ik loop de trap op naar de zolderkamer. Met een zucht doe ik de deur dicht en ga ik op bed zitten. Wel jammer dat de zitzakken weg moesten, het paste niet echt meer bij het interieur.
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 16:33:01 GMT 2
"E..." dat is prive zeg ik lachend
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 16:34:37 GMT 2
"Zelfs voor mij?" zeg ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 16:34:45 GMT 2
"Ik ben blij dat er nu geen mysteries en alles meer zijn, en iedereen veilig is", zeg ik tegen Lucien, terwijl we nog steeds in de woonkamer zitten. "Ugh, klef gedoe", zucht Roel. Ha, als ik klef tegen hem deed, vond hij 't vast wel leuk... Sukkel. Roel staat op en loopt geïrriteerd de woonkamer uit. "Heb jij al een smoking voor de bruiloft van Chicary?" vraag ik dan aan Lucien. "Uh..." stamelt Lucien verlegen. Ik lach. "Je moet er wel een kopen, hoor! Dat is wel zo netjes..." "Ja, weet ik. Hm, anders vraag ik wel aan de vader van Ryan of hij er nog eentje te leen heeft", zegt Lucien. "Aan Fabian?" vraag ik. Lucien knikt. "Ja, dat kan wel", knik ik. "Zullen we ook naar boven?" "Ja, is goed", glimlacht Lucien. We staan op en lopen naar boven. Ik plof naast Ryan neer op het bed en Lucien aan de andere kant. "Hé, hoe gaat het eigenlijk met dat meisje, Ry?" vraag ik nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 16:34:55 GMT 2
"Ok wat ging ik nu ook alweer doen? ..oja! ik pak alvast de uitnodigingen" zeg ik tegen mezelf en loop naar mijn kamer... het was echt saai... ik zat helemaal alleen! onee... wacht Nick ging bij mij in de kamer... nou dat beloofd veel! -.- Ik keek in het rond.. waar waren die uitnodigingen nou gebleven? Ik had ze toch hier neergelegd?! "Nick!" schreeuw ik. "Ja?" zegt hij en hij komt haastig de kamer ingerend. "Waar zijn die uitnodigingen?" zeg ik en ik kijk hem aan. "Uhm.. ja...nou,..." zegt hij. "Waar heb je ze gelaten?" zeg ik en ik tik met mijn voet op de grond. "Nou.. uhm ik wilde de hapjes op ruimen en toen dacht ik: OJa de uitnodigingen! Dus toen pakte ik ze... en nou ja... ze zitten nu een beetje onder de slagroom enzo... ja..." zegt hij en hij begint dom te lachen en op zijn hoofd te krabben. "Nick!" zeg ik. "Sorry.. sorry.. hier" zegt hij en hij doet een stapeltje omhoog en daar liggen... de verpeste kaarten.. Ik pak ze op.."Nouja... we hebben geen tijd voor nieuwe... ik deel ze wel gewoon uit" zeg ik en ik loop naar de kamer. "chicary, wacht" zegt Nick. "Wat?" zeg ik. "Wanneer ga je je jurk passen?' zegt hij met een lach. "Dat heb ik je toch al verteld!Daar mag je niet bij zijn! Dat brengt ongeluk!" zeg ik. "Ahh ik kon het proberen" zegt hij lachend. Ik zucht en loop naar de kamer en wil de mensen daar een uitnodiging.. een beetje laat dat wel.. maarja.. ik kijk even naar de namen.. Melody, Ryan, Lucien.. Jean-paul?
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 16:37:22 GMT 2
"E... ik zou je de komende dagen niet, maar aan durven kijken als ik het zou zeggen" zeg ik lachend... ''en je bent veel te mooi om niet naar te kijken'' vervolg ik dan
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 16:38:42 GMT 2
"Ehm nee.. zeg dan maar niet.." zeg ik en ik ga op mijn bed liggen. Waar was mevrouw knuffelkikker eigenlijk? Ik moest die eigenlijk maar eens weg gaan doen..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 16:38:51 GMT 2
Ik zie dat Lucas in de deuropening staat met Serena. "Hey."zeg ik en loop naar hen toe. Ik geef Lucas een zoen. "Waar is de jurk van Serena?"vraagt Lucas. "Hij ligt daar, maar je mag niet naarbinnen."zeg ik. "waarom niet?"vraagt hij pesterig. "Je mag de jurk van Chicary nog niet zien."Ik neem Serena over van Lucas en zonder verder iets te zeggen sluit ik de deur voor zijn neus.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 16:39:54 GMT 2
'Maaike, goed...' Zeg ik. 'Ik moet even naar het toilet.' Vind ik uit. Ik daalde de zolderkamer af op weg naar het toilet. Ik hoorde stemmen in de badkamer. Dat klonk als Roel? En wie is dat meisje dat ik hoor? Ik herkende haar stem wel van ergens... 'Dit gaat je nooit lukken.' Hoorde ik Roel zeggen. Ik hield voorzichtig mijn oor tegen het sleutelgat en ging op mijn knieën zitten. 'Laat het met rust!' Hoorde ik het meisje roepen. Daarna was het even stil en... met een ruk vloog de deur open en kletste ik op de grond neer. 'Ryan, wat doe je?' Vraagt Roel geschrokken, alsof hij me over het hoofd gezien had. 'Ik..., ik deed mijn schoenen aan en leunde tegen de deur, maar toen vloog die open en...' Vond ik uit. 'Je schoenen zijn al aan?' Zei Roel bedenkelijk. 'Ja, ik was net klaar met ze aan te doen.' Zei ik en ging naar het toilet.
|
|