|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 13:14:45 GMT 2
Hier kun je beginnen met seizoen 3. xx
De zomervakantie is net voorbij en ik loop met Serena en Lucas naar het huis Anubis. Ik vind het wel jammer dat ik er niet meer woon maar het is beter zo. Anders is er geen ruimte. Ik druk op de deurbel..
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 14:44:32 GMT 2
'Ik vond deze weken echt heel fijn, bedankt!' Zeg ik tegen Nienke en Fabian. Ik neem mijn bagage bij de hand en loop naar de taxi die nadert. 'Je komt toch wel nog eens op bezoek?' Vroeg Nienke bezorgt. 'Tuurlijk.' Lach ik. Ik doe het portier open en stap in, de chauffeur legt mijn bagage achterin. De auto start en we beginnen te rijden. Ik doe het raampje open en zwaai ze nog eens uit. 'Tot binnenkort!' Roep ik.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 14:50:52 GMT 2
Chicary "Kom binnen!" zeg ik en ik doe haastig de deur open. "Uhm lukt het?" zegt Clemence. "Ja.. maar er moet nog zoveel gebeuren, die kaarten daar op de post, de cateraar bellen, mijn haar doen, de manicure nog bellen, kijken of de plek geschikt is, of er genoeg stoelen zijn, de jurk passen, een fotograaf regelen en en" zeg ik gestresst. "Rustig alles komt goed" zegt Clemence en komt binnen. "Ohh schatteke welke is lekkerder?" zegt Trudie en komt naar me toe met een schaal vol hapjes. "Moet ik die allemaal proeven?" zeg ik en ik doe even mijn haarspelden goed. "Ja" zegt Trudie en ik neem een hapje en praat verder met Clemence. "Oja en het ergste van alles nog is, ik moet ervoor zorgen dat Nick in een net pak gaat!" zeg ik en ik neem nog een hapje. "Lekker?" zegt Trudie. "Nee deze is lekkerder" zeg ik. "Uhm maar Chicary, hij trekt vast wel een pak aan" zegt Clemence tussendoor. "Ja, ja.. hij zei dat hij zijn gewone kleren aanhield!" zeg ik en ik neem nog een ander hapje...nog maar 43 te gaan -.-"
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 14:52:47 GMT 2
Ik loop de gate uit en trek me koffers mee naar ergens in het midden van de hal. Ik kijk om me heen of ik Lucien al ergens zie. We hadden afgesproken, dat we elkaar hier zouden tegenkomen en dan samen naar Anubis zouden gaan... "MELODY!" hoor ik plots. Ik draai me om en zie Lucien aankomen rennen door de schuifdeur. "LUCIEN!" roep ik en ren naar hem toe, springend in z'n armen. "Ik heb je gemist", zeg ik blij. "Hoe was je vakantie?" "Heel gezellig", knikt Lucien. "Me tante is echt een aardig mens en me neven waren heel tof!" Ik lach. "Dat is mooi. Mijn vakantie was ook wel oké", vertel ik. "Hoe waren je ouders?" vraagt Lucien, terwijl we even op een bankje gaan zitten. "Ja, ze waren heel normaal... als normale ouders", lach ik. "Gelukkig... zullen we naar Anubis gaan?" Ik knik hevig. "Ik heb Ryan en de rest gemist!" "Ja, ik ook", zegt Lucien. Ik doe me arm door zijn arm heen en samen lopen we naar buiten. We nemen een taxi en gaan richting Anubis.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 14:54:50 GMT 2
"Chicary rustig.. Lucas gaat wel bij Nick kijken."zeg ik tegen haar.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 14:55:36 GMT 2
De taxirit loopt op z'n eind en stilaan naderen we het huis. Ik zie de top van de toren al en begin te grijnzen. We rijden de oprit op en stoppen. Het is er echt niets veranderd. Zonder dat ik het merkte stonden mijn koffers al naast me. 'Dat is dan 50.' Zei de man. Ik keek op en betaalde. 'Geen fooi?' Vroeg hij. Ik graaide in mijn zakken en vond een paar muntjes. De chauffeur keek raar en wenste me een prettig verblijf. 'Ik woon hier.' Verbeterde ik hem, maar hij antwoordde niet meer. 'Precies Victor...' Lachte ik. Ik ging naar het huis toe en stapte het bordes op.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 14:56:34 GMT 2
"Deze keer geen Japanner?" vraag ik als ik de taxi aan zie komen rijden. "Ik hoop het niet" zegt Jimmy lachend. Ik pak mijn koffers. Het was erg gezellig geweest in het vakantiehuisje van Jimmy. Nee, deze keer waren we niet in Egypte geweest, maar gewoon in Nederland. "Nee he" hoor ik Jimmy zeggen. Ik staar met open mond naar de taxi. Hoe kon die gast nou zo ver weg komen met zijn taxi? Hij werkte normaal bij Anubis in de buurt! "Jij moet echt een rijbewijs gaan halen Jimmy" zeg ik en ik stap met tegenzin in de taxi om naar Anubis te gaan.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 14:57:31 GMT 2
Ik belde aan. Niemand deed open. Ik belde nog eens...
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 14:58:50 GMT 2
"die heb ik al, maar geen auto" zeg ik tewijl de japanner ons in een slakken tempo naar anubis brengt...
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:00:59 GMT 2
"Oh, dat wist ik niet" zeg ik.
|
|