|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:25:21 GMT 2
"Ik ga even Trudie opzoeken" zeg ik tegen Jimmy, "oh draag jij de koffer even naar boven?" Ik loop de gang uit naar de keuken toe.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 15:26:31 GMT 2
ik hoor voetstappen van de trap komen. Ik loop naar de hal. "EDRIENNE!"
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:28:32 GMT 2
"CLE!" roep ik vrolijk en ik ren naar Clemence toe.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 15:29:23 GMT 2
Ik geef Edrienne een dikke knuffel. "wat heb ik jou gemist!"zeg ik.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 15:29:56 GMT 2
Ik loop achter Clemence aan. "Hey, Edrienne, Jimmy!" zeg ik en ik kom naar ze toe en geef ze een knuffel. "Lang niet gezien, hoe was jullie vakantie?" zeg ik.
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 15:31:05 GMT 2
"goed, de jouwe?" zeg ik
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 15:33:05 GMT 2
"Die van mij was ook fantastisch!! We hebben eerst Eduardo terug naar Egypte gebracht" zeg ik. "Wat, blijft hij niet hier?" zegt Edrienne. "Nee, hij hoort daar" zeg ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:34:09 GMT 2
Ik zet gauw een zonnebril en hoed op en stap achter de kastdeuren vandaan. Net op dat moment komt Roel de kamer binnen. "O, ben jij er ook weer..." zucht Lucien. "Ja", zegt Roel gemeen. "Waarom heb jij een zonnebril op? BINNEN?" vraagt hij dan aan mij. Ik schrik. "O, uh... ik uh... kan niet tegen licht", lieg ik. Roel trekt z'n wenkbrauw omhoog. "Joh... en ik ben de koning van Egypte", zucht hij. Ha, dat kan niet sukkel. "Het is echt zo, ho..." stamel ik, maar dan trekt Roel m'n hoed en zonnebril af. "Ik weet wel dat jij Melody bent!" zegt hij boos. Ik slik. "O nee, je hebt me door", zeg ik, terwijl ik me ogen rol. "Waarom achtervolg jij me nog steeds? Snap je dan niet dat ik je niet leuk vind!!!" schreeuw ik dan en ren de kamer uit. "Mel, wacht!" roept Lucien en rent ook achter mij aan. Beneden zie ik de rest en Edriënne en Jimmy! "Hé!" roep ik blij.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:35:45 GMT 2
"Melody!" roep ik vrolijk en ren naar haar toe en geef ook Melody een knuffel. Oke, misschien heb ik iets te veel enthousiasme, maarja, dat is juist gezellig, toch?
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 15:36:30 GMT 2
"Hey!" zeg ik tegen Melody en ik kom naar haar toe. "Fijn je weer heel huids te zien!" zeg ik en ik geef haar een knuffel. (It's knuffeltime!XD)
|
|