|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:37:18 GMT 2
Ik lach. "Ik vind het ook fijn om jullie weer te zien!" Eindelijk komt iedereen weer bij elkaar. O ja, de bruiloft van Nick en Chicary is ook bijna! Ik had nog een jurk in Frankrijk gekocht. Nou ja, die laat ik later wel zien. Ik begroet iedereen en ga op de bank zitten. Lucien komt naast me.
|
|
|
Post by steff on Apr 18, 2010 15:39:38 GMT 2
Ik zit aan een tafeltje te schrijven."Zal ik het wel doen?"denk ik.Ik verscheur de brief en stop hem in het kacheltje aan de raamkant."Waarom moesten we ook alweer vluchten..Om veilig te zijn"zei ik hardop.Toen stampte ik tegen het tafeltje."Godve..."riep ik en ging naar de deur . "Ik ga even hout sprokkelen , ik ben zo terug."zei ik en deed de deur met een harde dreun toe.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 15:40:01 GMT 2
"Waarom heb je die dingen in je haar?" zegt een jongen die ook naar beneden komt. "Uhm.. zo blijft het in model... ik ga overmorgen trouwen(Ja vandaag is iets te snelXD)" zeg ik. "Ok" zegt hij en hij loopt verder. "Wie ben je eigenlijk?" zeg ik. "Roel is de naam!" zegt hij vrolijk en schud mijn hand. "Ok... ik heet Chicary" zeg ik. "Whaha" zegt hij. "Wat?" zeg ik. "ja.. ik snap hem.. en nu je echte naam?" zegt hij. "Zo heet ik echt!" zeg ik boos. "Ohh... sorry sorry... ik.. ik heb die naam nog nooit eerder gehoord" zeggt hij met een lach en loopt snel naar de kamer.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:41:26 GMT 2
Samen met Jimmy draag ik mijn koffer de trap op. "Oke, misschien was ie toch wel een beetje zwaar" zeg ik lachend.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:43:50 GMT 2
Roel komt vrolijk de woonkamer inlopen. Ik zucht en leun tegen Lucien aan en geef hem expres een kus op z'n wang, in het zicht van Roel. Alsjeblieft, ga niet naast me zitten. Ga niet naast me zitten... Roel ploft neer in een zetel, en niet naast mij. Pfoe, gelukkig...
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 15:43:57 GMT 2
"beetje?" ik trek mijn wengbrauw op
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:44:54 GMT 2
"Oke erg zwaar dan" zeg ik. Maar ik kon er ook niks aan doen! Er waren gewoon zoveel leuke winkels bij het vakantiehuisje in de buurt!
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 15:46:08 GMT 2
"er waren, maar 3 winkels..." zeg ik
|
|
|
Post by Brooke♥. on Apr 18, 2010 15:46:45 GMT 2
"Nu nog maar 2" zeg ik lachend.
|
|