|
Post by Chicary♥. on Apr 18, 2010 15:03:19 GMT 2
Nick Iemand belde aan en Chicary stond alleen maar niks te doen in de gang, dus ging ik de deur maar opendoen. "Ryan?' zeg ik als ik de deur open doe. "Hey Nick hoe gaat ie!" zegt Ryan. "Goed!" zeg ik en ik geef hem een knuffel waardoor zijn bagage uit zijn handen valt. "Ik heb je zo gemist!!!" zeg ik. "uhm ja" zegt Ryan. "Waar is dat leuke meisje gebleven?" zeg ik. "Ja ze woont ergens anders" zegt Ryan.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 15:05:56 GMT 2
Ik stap het huis binnen en kijk rond. Ook binnenin het huis is er niets veranderd. 'Nog steeds even gezellig hier...' Grap ik. 'Ik ga meteen naar mijn kamer, we hebben 'm een beetje later veranderen. Het is nu wit, en de bedden staan dichter bij de deur, zo hebben we meer ruimte bij het raam.' Vertelde ik. Nick hielp me met het naar boven sjouwen van de bagage en zette het neer in mijn kamer. 'Ja, het is wel veranderd! Veel lichter en toch nog in de smaak van anubis!' Zei ik tegen Nick die al weer weg was. 'O...' Reageerde ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:06:29 GMT 2
De taxi rijdt de oprit van Anubis op en stopt voor de deur. Ik geef de chauffeur het geld en 5 euro fooi, waarna we uitstappen. "Bedankt", zeg ik nog vriendelijk. De taxi rijdt weg en ik loop met Lucien het trappetje op. Ik druk op de bel. Ding dong...
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 15:07:59 GMT 2
Zo snel mogelijk ren ik naar beneden als ik de deurbel hoor weerklinken. Ik zag Chicary en Nick ook rennen maar ik was een tikkeltje sneller. Ik deed open.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Apr 18, 2010 15:08:13 GMT 2
Ik loop met Chicary de woonkamer in. Ik laat Serena in haar kinderwagen zitten en ga samen met haar hapje proeven.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:09:11 GMT 2
"RYAN!" roep ik blij en geef hem een knuffel. "Hé dude! Goede vakantie gehad?" vraagt Lucien, terwijl hij Ryan een 'box' geeft.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 15:10:24 GMT 2
'Ja, was best aardig.' Kap ik het onderwerp af. 'Maar hé! Laten we uitpakken en daarna vertellen over onze vakantie met een glas cola, of fanta voor jou Mel, bij Trudie in de woonkamer!' Stelde ik voor.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Apr 18, 2010 15:13:45 GMT 2
Hoezo 'best aardig'? Was zijn vakantie niet leuk? Nou ja... "Ja, is goed, onze kamer was veranderd, toch?" vraag ik. "Ja", knikt Ryan. "Hij is heel mooi geworden. Kom!" We rennen met z'n drieën de trap op en gaan naar onze kamer. "Wow, het is mooier geworden dan verwacht", lach ik. Ik zet me koffer bij mijn bed en loop naar het raam toe. Het is nu veel lichter en niet zo 'eng' meer. Ik trek het gordijn open en zet het raam op een kier.
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Apr 18, 2010 15:14:23 GMT 2
We komen aan bij anubis...
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Apr 18, 2010 15:16:09 GMT 2
Ik hoor iemand op de zoldertrap zeulen. 'Dat is vast Roel.' Zei ik snel en trok de deur open. 'Roeltje!' Roep ik blij. 'RYRY!' Roept hij terug. 'Hoe was je vakantie?' Vroeg ik. 'Best aardig.' Antwoordde hij. Ik zag Melody fluisteren met Lucien en keek bedenkelijk.
|
|