|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 21:16:41 GMT 2
'Hé, daar is je vrie.. -,' Maaike's zin wordt afgekapt, doordat ik begin te hoesten. Alweer. 'Heb je iets aan je keel of zo?' Vraagt Lucien lachend. 'Misschien,' zeg ik kuchend. Ik pak gauw me sinas en neem een slok.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 21:19:19 GMT 2
E 'Je ziet er prachtig uit,' zegt hij. 'Ja, en wat dan nog?' zeg ik. 'Kan ik met je praten?' vraagt Nathan. 'Dat kan, we praten toch?' zeg ik. 'Onder 4 ogen?' zegt hij. Ik kijk even naar Melody die aan het hoesten is. Even steekt ze haar duim op ten teken dat ik moet gaan. 'Oke dan,' zeg ik en sta op.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 21:26:36 GMT 2
'Waar had je die wijn gehaald?' Vraag ik aan Lucien. Lucien kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wil je wijn?' 'Misschien...' 'Momentje.' Hij loopt even weg en komt even later terug met een glas witte wijn. 'Proost?' Zeg ik, terwijl ik me glas ophef. 'Proost!' Zeggen de andere, terwijl we met al onze glazen naar elkaar toe gaan. Oké, hier gaat 'ie dan. Ik neem een slok van me wijn en slik 't door. Even gaat er een raar gevoel door me hoofd, maar dan glimlach ik. 'Lekker...' stamel ik verbaasd.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 21:38:38 GMT 2
E 'Ik kan zelf ook lopen hoor,' zeg ik als Nathan me meetrekt aan m'n arm. 'Dat weet ik,' zegt hij en kijkt zoekend om zich heen. 'Waar gaan we heen?' vraag ik. 'Ergens waar we kunnen praten,' zegt hij maar ik merk dat hij zelf nog niet eens had bedacht waar hij met me wilde praten. 'Ah!' zegt hij dan en trekt me mee. 'Nate dat is het vrouwentoilet..' stamel ik. 'Ja dat ben jij toch?' zegt hij en trekt me mee het damestoilet in. Hij had geluk dat er niemand was.. --- Ik had even zin in een quote uit de echte oude Anubis xD Met de oude acteurs *snik*
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 21:48:32 GMT 2
'Mel, je drinkt je wijn wel snel op, zeg...' stamelt Lucien, die nog steeds met z'n eerste glas bezig is. 'Dat kwam doordat ik 't zo lekker vond. Zo lekker zoet!' Zeg ik. 'Ik denk dat ik nog een glaasje neem...' Ik sta op en loop naar de bar, waar ik nog een witte wijn bestel.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 21:50:38 GMT 2
E Eindelijk laat hij m'n arm los. Hij gaat op de wastafel zitten. 'Volgens mij kun je daar beter niet op gaan zitten..' zeg ik. 'Ik zak er niet door heen hoor,' zegt hij lachend. Zodra ik niet mee lach stopt hij weer. Hij stopt met zijn o-zo-aantrekkelijke geweldige lach.. 'Nou.. je wilde praten? Ik zou zeggen, praat maar..' zeg ik.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 14, 2010 21:52:35 GMT 2
Chicary "Doet ze het wel rustig aan?"zeg ik bezorgd tegen Lucien. "Ja, hoor ^^ ik let wel op haar, het is immers mijn vrouw"zegt hij en bij dat laatste woord glunderd hij helemaal. "Mooi^^"zeg ik. "Hoezo bemoei jij je daar eigenlijk mee?"Zegt Maaike. "Zal mijn moederinstinct wel zijn^^"zeg ik. "Oja? Hoezo?"zegt ze.. omg.. had ze dan nog niet door dat ik hier met een mega buik zat? "Ik .. ben zwanger?"Zeg ik en ik kijk haar niet begrijpend aan. "Nou dat klonk nogal twijfelachtig, gelukkig weet je het zeker, want zo'n dikke buik kan Ryan zelfs niet creeeren in een paar maanden"Zegt ze en neemt weer een slok van haar drankje en doet net alsof ze iets heel slims heeft gezegd en het gesprek nu ten einde is.. ok.. laat ik dat dan ook maar zo...Melody komt weer terug.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 21:55:43 GMT 2
'Mel, je drinkt nu wel rustig aan, oké?' Zegt Lucien lachend. Ik knik. 'Oké...' Ik neem een klein slokje en zet me glas op tafel. Lucien glimlacht. 'Weet je al wanneer je baby gaat bevallen?' Vraag ik dan aan Chi.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 22:02:33 GMT 2
E 'Silver is niet mijn nichtje, dat zal ik niet ontkennen, want dat weet je nu toch al,' zegt Nathan. 'Als ze niet je nichtje is, wat is ze dan wel? Je vriendin?' vraag ik. 'Nee, dat ben jij toch?' zegt Nathan. 'Je ex?' vraag ik verder. 'Een soort van, we hebben wel iets gehad, niet veel, maar wel iets,' zegt Nathan. 'Ja dat heb ik gezien ja,' zeg ik. 'Maar dat was niet in januari, niet in februari, niet in maart, niet in april, niet in mei, het was niet na jouw aanzoek E,' zegt hij. 'De foto zegt iets anders,' zeg ik. 'Omdat die datum niet klopt. Het was geloof ik 2 en een half jaar geleden dat ik iets met C... Silver had.. Dat was nog in Amerika.. nog voor jou..' zegt hij. 'En hoe weet ik dat dit waar is?' vraag ik. 'Ik hoop dat je me wil geloven op m'n woord. Want ik kan niets anders doen dan jou vertellen hoe het zit, en dat ik nog altijd zielsveel van je hou,' zegt hij. 'Als het je ex is, waarom is ze dan hier?' vraag ik. 'Als Jimmy jouw ex is, waarom is HIJ dan nog hier?' antwoord Nathan. Daar had hij een punt... 1-0 voor Nathan..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 14, 2010 22:13:38 GMT 2
Chicary "Ohh.. uhm.. ja... over twee maanden"zeg ik blij.
|
|