|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 22:18:28 GMT 2
E 'Snap je het nu? De foto's zijn oud. Het was lang geleden, ik voel niks meer voor haar. Ze is als.. een zusje..' zegt hij. 'Je gaf haar een zoen op haar wang en ondersteunt haar de hele tijd,' zeg ik. 'Ik ben beleefd, dat weet je, en zij is zwanger dus ze kan niet zo makkelijk lopen,' zegt Nathan. 'Van wie is ze zwanger?' vraag ik. Nathan kijkt me even verward aan en snapt dan waar ik over praat. 'E, dat zou ik absoluut nooit doen. Jij bent de enige voor mij. De enige echte. Mijn chocomelk, maar dan beter, want ik lust dat niet.' zegt hij. 'Dus jij hebt nooit met haar.....?' vraag ik. 'Absoluut niet, ik heb het nog nooit met iemand anders... Alleen maar met jou...,' zegt hij. Owh.. Dat verbaasde me wel even.. 'Dat jij het nou zo nodig wel met Jimmy..' mompelt hij nog. 'Dat hoorde ik,' zeg ik. 'Fijn,' zegt Nathan. 2-0...
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 22:23:29 GMT 2
'Dus Ryan wilt je meenemen naar een duur kuuroord ergens in Spanje?' Vraag ik verbaasd. 'Luxe!' 'WAT? Dat heb ik nooit gezegd! Ik zei alleen dat we naar Spa.. -,' 'JA! En hij zei ook dat we naar Miami gaan en naar New York en naar Ibiza om te feesten en.. -,' ratelt Maaike. 'STOP!' Roept Ryan. 'Dat heb ik nooit gezegd...' zegt hij er lacherig achteraan. 'Maar... je zei...' stamelt Maaike. 'Ik zei dat we naar Spanje konden gaan, meer niet,' zegt Ryan rustig. Ik grinnik. 'Maaike, misschien droomde je dat Ryan dat andere allemaal zei^^.' Ik schiet in de lach van me eigen zin. 'O god, wordt ze nu al dronken?' Vraagt Ryan verbaasd. 'Nee joh,' zeg ik hoofdschuddend. 'Ik vond 't gewoon een geniaal antwoord... of zo...'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 14, 2010 22:31:08 GMT 2
E 'Waarom heb je me nooit iets over Silver verteld dan?' vraag ik nu. 'Dat leek me niet belangrijk. Ze was verleden tijd. Gewoon een vriendin nu,' zegt Nathan. 'Maar had dan gezegd dat ze je ex was, dan had ik het begrepen..' zeg ik. 'Dan zou je waarschijnlijk haar haten,' zegt hij. Net zo erg als ik Jimmy haat hoor ik hem denken. Waar was die tijd dat ze bijna vrienden werden gebleven? Die tijd was blijkbaar gelijk weg toen mijn kindje ook weg was.. 'Ik haat niemand en ik wil dat je eerlijk bent. Je had het me kunnen zeggen. Had me vertrouwd.. Je houdt toch van me? Dan moet je me vertrouwen' zeg ik. 2-1... 'Ik vertrouw je ook, het is alleen..' zegt hij. 'Ja?' zeg ik. 'Ze is niet wie je denkt dat ze is. Meer kan ik niet zeggen,' zegt hij. 'Waarom niet?' vraag ik. 'Omdat.. ik dat eerst met haar zou moeten overleggen..' zegt hij. Ineens voel ik zomaar woede opkomen.. Hij.. moet met haar.. overleggen.. voordat hij iets.. aan mij.. zijn bijna-vrouw vertelt?.. 'Ik had je gewaarschuwd daar niet te gaan zitten..' zeg ik langzaam. Ik pak een papiertje en maak er een propje van. 'E wat ga je doen..' zegt hij. Ik gooi het propje precies over hem heen, achter hem. 'Mis,' zegt hij en lacht even. 'Nee hoor, helemaal raak,' zeg ik. De kraan gaat aan en het drinkfonteintje spuit zo precies op Nathan's - waarschijnlijk gloednieuwe want ik herkende 'm niet - pak. 'E! M'n pak!' roept hij boos. Ik grinnik even. 2-2... Hehe..
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 14, 2010 22:44:25 GMT 2
Ik neem nog een slok van me wijn. Ineens begint het liedje "Alors on dance" te draaien. 'Zullen we dansen?' Vraag ik aan Lucien. 'Uh, oké?' Zegt hij schouderophalend. Ik lach en trek 'm mee de dansvloer op, waar we helemaal los gaan.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 12:13:38 GMT 2
C! MSN!
Want ik moet je vragen of Nathan al mag vertellen dat 't C is xD
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 12:44:52 GMT 2
Nathan 'Handig dat hier bekertjes staan,' zegt E. Ik kijk haar niet begrijpend aan. Maar zodra het uitdraait op een watergevecht snap ik waarom ze die bekertjes zo handig vond.. 'Oke oke ik vertel het,' zeg ik, al had het niet zo veel zin meer nu z'n m'n hele pak verpest had. Ik moet het haar vertellen, niet alles, maar wel over C. Het was misschien niet zo'n goed idee om te zeggen dat ik niemand anders dan E had gehad, maar als ze het eens wist.. dan zou ze boos worden... En ik wil d'r nou eenmaal niet tegen haar beste vriendin op zetten. 'Silver is niet Silver, het is C, ok?' zeg ik. 'Wat?' zegt ze zacht. 'C, je beste vriendin die je al zo lang zoekt, ze heeft zich vermomd als Silver... Ik mocht het niet vertellen, maar ik hield het niet langer, ik wil geen ruzie met je.. ik hou van je..' zeg ik. 'Ik ook van Ji.. jou.. ik ook van jou...' zegt ze. 'Nou dat was het,' zeg ik. 'Waar is C nu?' vraagt ze. 'Waarschijnlijk thuis.. of bij Alice..' zeg ik. 'Dan gaan we eerst naar Alice,' zegt ze. 'Weet je E..' zeg ik. 'Ja?' zegt ze. 'Je ziet er niet uit zo,' zeg ik. 'Jij ook niet,' zegt ze lachend. 'Kom we gaan, hopelijk heeft Alice wat droge kleren voor je, sorry van je jurkje,' zeg ik. 'Sorry van je pak,' zegt ze. 'Geeft niet. Maar nu eerst hier weg want ik wil niet worden gesnapt in een damestoilet,' zeg ik. E gaat voor en kijkt of de kust veilig is. 'Kom maar,' zegt ze en ik loop achter haar aan. 'Nog even Melody & co Had geen zin in al die namen xD gedag zeggen,' zegt ze en trekt me mee naar een tafel waar ze allemaal zitten. 'Wat is er met jullie gebeurt?' vraagt Chicary geschrokken. 'De kraan bij de toiletten lekt,' liegt E. 'Bij beide toiletten?' zegt Chi en ze kijkt even raar naar mij, maar dat ben ik wel van d'r gewend, ze mocht me niet zo geloof ik. 'Maar uhm.. wij moeten gaan.. nog iets oplossen, we zien jullie morgen wel weer, of de 20e, doei!,' zegt E en loop weer snel naar mij toe. 'We kunnen gaan,' zegt ze en geeft me mijn sleutels. Ik loop met haar naar buiten en we stappen in de auto. 'Waarom heb je 'm TEGEN de boom geparkeerd?' zeg ik. 'Foutje,' zegt E. Ik zucht en start de motor en rijd naar het huis van Alice.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:02:58 GMT 2
'Dankje Ally, dat ik samen met Serena hier mag blijven..' zeg ik tegen Alice. 'Is Nick weer werken?' vraagt ze. Ik knik. 'Het is zo ongezellig thuis.' zeg ik. 'Ik ga even de deur opendoen.' zegt Alice opeens. 'Oké.' zeg ik en ga op de bank zitten terwijl Alice naar beneden huppelt. 'E! Nathan?' hoor ik van beneden. Ik schrik. 'Serena.. ga jij maar even naar Edward's kamer.' zeg ik en zet haar neer op de grond. Ze rent meteen weg richting de keuken waar de trap zit naar boven. Ik ga even recht zitten en kijk daarna recht in de ogen van Nate. Ik geef hem een wat-heb-je-nou-weer-gedaan-blik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:05:30 GMT 2
Nathan 'Sorry, ik kon niet anders,' zeg ik. Gelukkig maar dat ik E's hele jurk had verpest, dat gaf Alice mooi een reden om haar even bezig te houden zodat ik met C kon praten..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:07:22 GMT 2
Ik wrijf met mijn handen door mijn ogen. 'Nate, hoe kon je?' zeg ik boos.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:10:51 GMT 2
Nathan 'Ze wilde niet meer met me praten, stal m'n auto en verpestte m'n pak. Ze dacht dat ik een ander had C, wat had ik dan moeten doen? Niks zeggen en niet trouwen? Had je dat gewild?' zeg ik. E 'Die!' zeg ik en wijs naar een jurkje in Alice' kast. 'Nee, die staat je niet,' zegt Alice. 'Oh,' zeg ik. 'Die!' zeg ik en wijs naar een ander jurkje. 'Zou kunnen..' zegt Alice. 'Hoe gaat het eigenlijk met mijn jurk?' vraag ik.
|
|