|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:13:24 GMT 2
C 'Oké, best.. nu vindt mijn vader me en sleept me weg bij Nick.. bedankt..' zeg ik en begin te huilen. Ally 'Hij is bijna af.'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:17:29 GMT 2
Nathan Ik ga naast haar op de bank zitten en sla m'n armen om haar heen. 'Stt rustig maar. Dat gebeurt niet,' zeg ik. 'Jawel,' zegt ze snikkend. 'E zou je nooit verraden, het spijt me dat ik het haar verteld heb maar ik zal het vanaf nu voor me houden en zorgen dat E dat ook doet, je kan gewoon hier blijven, als Silver, je vader zal je niet vinden en je kan bij Nick blijven. Het komt allemaal goed, dat beloof ik je, ik help je,' zeg ik. E 'Mag ik het zien?' vraag ik met puppyogen.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:19:42 GMT 2
C 'Beloof je het me?' vraag ik zacht. Ally 'Dacht het niet.' zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 13:19:56 GMT 2
Ik loop de zolderkamer in en neem meteen m'n koffer die onder het bed staat. Ik open het. Daarna loop ik naar m'n kleerkast en plooi al m'n kleren netjes. Daarna leg ik ze mooi in m'n koffer.Ik haal alle spullen vanonder m'n bed vandaan en leg ze in een aparte koffer. Daarna haal ik alle spullen uit m'n bureau, buiten een pen een een blok papier. Ik leg alles waar er nog plaats is in de koffers.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:22:31 GMT 2
Nathan 'Ik zal jou alles beloven. Dus ja. Ik beloof het je,' zeg ik. Ik laat haar even los zodat ik haar aan kan kijken en glimlach naar haar. Dan druk ik mijn lippen op de hare... E 'Een stukje dan?' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:24:23 GMT 2
C Ik duw hem van me af. 'Nate.. wat doe je?' Ik kijk niet begrijpend naar beneden.
Ally 'Ik heb de stof hier liggen.' zeg ik en pak het op.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:25:19 GMT 2
Nathan 'S.. sorry.. het ging vanzelf..' zeg ik verontschuldigend. E 'Ja! Geef! Geef!' zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:29:20 GMT 2
C Ik sta op van de bank.. en loop een stukje naar de piano toe. 'Wat ga je doen?' vraagt Nathan. 'Ik weet het niet meer.. ik weet niks meer..' zeg ik. Ally 'jaja, rustig.' zeg ik en geef haar de stof.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:31:02 GMT 2
Nathan Ik sta op. 'Het spijt me echt, sorry, ik had het niet moeten doen,' zeg ik. E 'Wauw,' zeg ik terwijl ik bewonderend naar het stukje stof kijk. Dat wordt dus mijn jurk..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:32:35 GMT 2
C 'Hou je van Edriënne?'
|
|