|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:52:53 GMT 2
Nathan 'Shit,' zeg ik en er volgen nog wat andere scheldwoorden achteraan. 'Ik breng je NU naar een ziekenhuis, kom,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 13:57:51 GMT 2
'Nate, het doet zo'n pijn.' jammer ik. 'stt.. alles komt goed... ik ben bij je.' zegt hij. 'Ik kan het niet.. ik wil Nick.. ik wil Chi.. ik wil E en ik wil jou..' zeg ik zacht.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 13:58:03 GMT 2
Chicary "Zo, iedereen is ook weer snel weg van de bruiloft"zeg ik tegen Jacob terwijl we nog aan de tafel zitten en kijken naar Melody en Lucien die nog dansen op alors on dance... "Ja, maar nu zijn we wel even alleen^^"zegt hij. Ik lach. "Ja"zeg ik maar opeens krijg ik een steek in mijn hoofd.. ik zie heel even een beeld... twee kinderen.. en dan zie ik Jacob weer... "Chi?"zegt hij. "Huh?"zeg ik. "Wat was er? Je leek zo ver weg, daarnet"zegt hij met een lach en houd mijn hand gelijk vast. "Ohh.. dat was niks, gewoon iets raars"zeg ik lachend en kijk hem weer aan. (of is het helderziendheid? (6) )
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 13:58:20 GMT 2
Nathan 'Ik kan ze niet allemaal hier krijgen, sorry, je krijgt alleen mij,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:01:40 GMT 2
Nathan helpt me zo snel mogelijk de trap af naar de achterbank van zijn auto. 'Blijf rustig ademen.' zegt hij. 'Dat probeer ik!'
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 14:02:40 GMT 2
Ik schrijf de laatste woorden van mijn brief op. Daarna lees ik hem in mijn gedachten.
Liefste Melody,
Als je dit leest zit ik waarschijnlijk al op het vliegtuig. Beschouw het als een soort huwelijksreis van Maaike en me, alleen komen we niet meer terug... Ik wil je bedanken voor alles, voor al die mooie jaren, voor alle mooie herinneringen, voor alle mooie momenten. Je bent altijd van harte welkom. Weet dat!
Liefs, Ryan
Daarna neem ik de brief voor E en deze lees ik ook nog eens.
Liefste E, Als je deze vindt en leest ben ik vertrokken. Ik kom niet meer terug. Ik ga je verschrikkelijk hard missen, bedankt voor alles, ik vergeet je nooit. Je mag altijd langs komen. Kijk ook eens onder mijn, oud, bed. Daar heb ik nog wat voor je in een doos gestopt. Toon het zeker niet aan Chi! Vaarwel!
Liefs, Ryan
En voor Chi.
Liefste Chi, Als je deze leest zit ik al op het vliegtuig. Je weet maar half hoe hard ik je zal missen! Al onze herinneringen samen zullen me altijd bij blijven. Het veilen, de val, lakens aan elkaar knopen. Dat doe ik nou eenmaal niet elke dag. Ik heb even een handleiding gemaakt voor je, voor het geval je nog bruiloften bijwoont. Hij ligt op m'n bureau. Ik vergeet jullie nooit, en kom zeker ooit eens langs! Zou ik leuk vinden.
Liefs, Ryan
Ik was klaar met de brieven te schrijven. Ik stopte ze elk in één envelop en kleefde ze dicht. Ik stopte ze netjes in de binnenzak van mijn pull. Maaike kwam binnen. 'Vind je deze jurk iets voor de bruiloft van E?' Vraag ik. 'Maar, wie heeft je daartoe uitgenodigd?' Vraag ik. 'Ehm, dat verwacht ik wel...' Zegt ze. Ik rol met mijn ogen en geef toe dat de jurk mooi is.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:03:24 GMT 2
Nathan 'Als ik te hard rijd moet je het maar zeggen,' zeg ik en geef vol gas. C moet op tijd zijn...
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 15, 2010 14:03:48 GMT 2
'Zullen we gaan?' Vraag ik, terwijl ik even naar me hoofd grijp. 'Heb je hoofdpijn?' Vraagt Lucien. Ik knik langzaam. Lucien zucht. 'Je had ook niet dat vierde wijntje moeten drinken. We gaan nu meteen.' We lopen nog even langs het tafeltje waar Jacob en Chicary zitten en zeggen gedag, waarna we het gebouw uitlopen.
In plaats van naar huis te gaan, liepen we naar het hotel waar me ouders zaten. 'Gaat het nog?' Vraagt Lucien. Ik knik. 'Ik neem zo wel een aspirientje.' We komen aan bij het hotel. 'Wat grappig, het zijn nu je schoonouders,' zeg ik lachend, terwijl we het hotel inlopen. 'Ja en daar ben ik wel blij mee,' zegt hij glimlachend. Ik knik begrijpend. 'Ik snap waarom.' We vragen bij de receptioniste welke kamer we moeten zijn en lopen dan naar de kamer toe. Ik klop op de deur en loop dan naar binnen. 'Mom?' Vraag ik. 'Melody!' Hoor ik. Me moeder komt naar me toe rennen en omhelst me even. 'How are you?' 'I'm fine,' zeg ik knikkend. 'Hi Lucien!' Zegt me vader tegen Lucien, terwijl ze elkaar even een hand geven. 'Hi father-in-law (schoonvader),' zegt Lucien glimlachend. Terwijl we nog even wat met vader kletsen, loopt moeder de keuken in om wat thee te maken. 'When you go back to home?' Vraag ik. 'Tomorrow...' stamelt hij. Ik kijk geschrokken. 'Oh... okay...' 'I know you don't like it, but we can't stay her too long.' Ik knik begrijpend. Dan komt moeder terug met de kopjes thee. 'Here you are!' Zegt ze vrolijk, terwijl ze iedereen een kopje thee geeft. Ik pak de mijne en blaas even, waarna ik een klein slokje neem.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 14:04:00 GMT 2
Nick Opeens krijg ik een sms. Het gebeurt nu is het enige wat er staat... het was van Alice.. wat bedoelde ze daar toch mee. "Wat is er?"zegt Lucas die nog een slokje van zijn cola neemt.. we stonden nog steeds aan de bar, terwijl bijna iedereen al weg was, alleen Lucien, Melody, Jacob en Chi waren er nog.. Chi... "raar sms'je"zeg ik. "Laat eens zien, misschien is het een code ofzo^^"zegt hij met een lach en ik geef hem mijn mobiel.. hij was altijd al goed met codes geweest... "Hmm.. wat zou 'het' zijn..."zegt hij en denkt na.. ik ook.. "Was je vrouw niet naar Alice gegaan?"zegt hij en ik knik. "Dan gebeurt het!! "zegt hij blij en trekt me al mee naar buiten. "Huh? Wat?"zeg ik.. er ontging mij iets.. waar had hij het over? "Man dat wil je niet missen!!! Kom snel naar het ziekenhuis!!"zegt hij en trekt me mee de partouilleauto in.. opeens begreep ik het.. eerst stond ik aan de grond genageld.. ik kwam niet meer vooruit.. ik werd zo papa!.. ik was in shock.. gelukkige ging er iets in mijn hersenen op automatische piloot, want ik stapte na 6 seconden in en begon te rijden als een gek... ik weet eigenlijk niks meer van het hele stuk rijden als ik bij het ziekenhuis ben aangekomen.. zoals ik al zei, op automatische piloot... maar ergens zwierf mijn verstand ook nog, dus ik maakte Lucas met handboeien aan mijn hand vast, zo raakte ik hem tenminste niet kwijt.. hij vatte het niet beledigend op.. helemaal niet juist... "Cool! Ik mag met je mee? Wow!! Je bent echt geweldig!"zegt hij blij en rent naar binnen, terwijl hij mij meesleurt.. gelukkig maar.. anders stond ik daar nu nog buiten..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:06:06 GMT 2
'Je mag zo hard rijden als je wilt.. au.' roep ik.
|
|