|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:07:29 GMT 2
Nathan 'Oke,' zeg ik en druk nog harder op het gaspedaal, zo ver dat m'n voet de grond raakt. 'Ik hoop dat ik ook van je door rode lichten mag rijden,' zeg ik en rijd net voor een vrachtwagen langs door het rode licht.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:08:49 GMT 2
Niet veel later komen we aan in het ziekenhuis en Nathan helpt me in een rolstoel.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:10:13 GMT 2
Nathan Ik rijd haar snel naar binnen. 'Rachelle, maak nu een kamer vrij, deze vrouw moet NU bevallen!' beveel ik tegen de nieuwe assistente achter de balie. 'Rustig maar C, alles komt goed,' zeg ik tegen haar.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 14:10:13 GMT 2
Chicary "Uhm ja.. zullen wij ook maar gaan?"zeg ik tegen Jacob die nog tegenover me zit en me bewondert(Wie wil nou geen vriendje die je bewondert? ;D xD) "Hoezo?"zegt hij met een zachte stem. "Uhm.. nou.. Lucas is net heel hard weg gerent met die bewaker, Liam en Lucien & Melody(Sorry daar moet gewoon & bij, want zo goed horen ze bij elkaar! ;D) zijn ook net weg gegaan.. en ja.. nu zitten we hier nog alleen"zeg ik tegen hem.. waarom legde ik dit uit? Hij had het net zelf ook al gezien.. "Vind je het niet gezellig?"zegt hij met een lach. "Jawel"zeg ik en ik schuif zijn stoel wat dichter naar mij, ja, mijn eigen stoel was niet zo'n goed idee.. ik was bang dat hij elk moment door midden kon breken... "Oja? Weet je wat nog gezelliger is?"zegt hij en ik schud langzaam mijn hoofd.. maar ik wist het al.. en voordat ik nog iets kon zeggen, zoende hij me al...
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:13:21 GMT 2
E Ineens trekt Alice het stofje uit mijn handen en kijkt met een glazige blik vooruit. Daarna kijkt ze weer normaal en trekt me aan m'n hand mee de kamer uit. 'Alice waar gaan we heen?' vraag ik. 'Het ziekenhuis, C gaat bevallen,' zegt ze.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 14:13:53 GMT 2
Nick "Waar is mijn vrouw!"roep ik nog eens tegen het mens bij de balie.. maar dan komt ze binnen gerent.. met de dokter... ze gaan gelijk een kamer in en voordat ik kan beseffen dat het mijn vrouw is, heeft Lucas me er al naartoe getrokken.. daar ben ik hem echt dankbaar voor. "Hey! We moeten ook naar binnen!"buldert hij. "Sorry alleen familie"zegt een chago vrouw, ik hervat mezelf weer en antwoord voordat Lucas dat kan doen. "Ik ben haar man!"zeg ik en de deur gaat gelijk open en ik vleig naar binnen toe. "Schatje!"zeg ik en ik ren naar haar bezwete gezicht toe. "Alles komt goed"zeg ik terwijl ik haar haar uit haar gezicht veeg.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:16:13 GMT 2
Alice 'C! Gaan we naar C?' roept E. 'Ja, rustig nou maar.' zeg ik en ga in mijn auto zitten.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:17:35 GMT 2
E Ik ga op de bijrijdersstoel zitten. 'Dus we gaan echt naar C?' zeg ik. 'Ja en nu stil want anders kan ik de auto er niet uit rijden,' zegt Alice, maar wel heel vriendelijk. 'Oke sorry,' zeg ik zacht.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:21:00 GMT 2
Ally Ik trap rustig het gaspedaal in en rij weg uit de garage. Ik rij de weg op naar het ziekenhuis.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:22:51 GMT 2
Nathan 'Nick, heb je er problemen mee als ik de bevalling van je vrouw doe?' vraag ik terwijl ik mijn zwarte jasje omruil voor een witte doktersjas. E Ik probeer Alice' gedachten te lezen, maar ze denkt aan zo veel dat ik het nauwelijks uit elkaar kan houden..
|
|