|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 14:29:13 GMT 2
Nick "Nee! Natuurlijk niet! Ze willen eruit! Daar kan jij niks aan doen"zeg ik en ik houd C haar hand vast, en zij die van mij ook... stevig.. bijna pijnlijk.. bijna.. "C, ik hou van je"Zeg ik en ik kijk haar aan. "Ik ook van jou"komt er uit, terwijl ze erg haar kiezen op elkaar houd om het niet uit te gaan schreeuwen van de pijn... Nathan kijkt op terwijl ze dat tegen me zegt.. heel even leek het alsof hij zei: En dat hoort ook zo .. maarja.. wie zegt dat hij dat gezegd heeft? Ik niet, mijn ogen waren alleen op C gericht. "Je mag best zeggen dat het pijn doet"zeg ik als haar hoofd helemaal een andere kleur word dan normaal.. ze moet even schreeuwen denk ik.. om al de pijn weg te laten gaan.. "Nee.. het mag geen pijn doen.. het .. is .. mooi"zegt ze en krijgt een pijnlijke glimlach op haar gezicht.. waarmee alleen maar meer word gesuggereerd dat ze het bijna niet meer houd van de pijn.. "Hebben jullie niet nog wat pijnstillers?"zeg ik, "Nee!"schreeuwt C gelijk. "Schatje, je hebt ze nodig denk ik"zeg ik en ik aai over haar hoofd. "Nee"zegt ze weer, maar nu wat zachter. "Doe niet zo koppig, je kinderen hebben hierna ook nog een moeder nodig!"zeg ik.. "En.. ik ook.."zeg ik er snel achter en kijk haar aan..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 14:34:56 GMT 2
Ik kijk even snel naar Nathan. 'Best, Nathan geef me die stomme pijnstillers maar.' roep ik. Ik krijg een zoen op mijn voorhoofd van Nick. 'Ik kon dit zonder.' mompel ik. 'C, je hoeft het niet met te doen.' zegt Nathan dan. Nu lijkt het net een engel en duivel gevecht op mijn schouder.. 'Ze zei dat ze het wilde, geef het haar dan.' zegt Nick bot tegen Nathan. 'Ze zei tegen mij eergister dat ze het niet wilde.' snauwt Nathan naar Nick. 'Jongens.' schreeuw ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 15, 2010 14:37:08 GMT 2
Na nog wat gekletst te hebben, beginnen me ouders ineens over de huwelijksreis. Alweer, want daar hadden we 't net ook over. 'Mom, that's a very shameful question...' stamel ik verlegen. Je gaat toch niet vragen of ze er straks, na onze huwelijksreis, een kleindochter/zoon bij krijgen!? 'I'm sorry,' zegt mama begrijpend. 'I don't ask it anymore.' Ik glimlach. 'But...' Tja, misschien had ze wel gelijk. Misschien krijgen ze er een kleindochter/zoon bij. 'Maybe you're right...' Lucien kijkt me verbaasd aan en fluistert: 'Wil je het echt doen?' Ik knik langzaam. 'Ik denk dat onze tijd er nu wel is,' fluister ik. Lucien knikt instemmend en glimlacht. 'Huh? So...' stamelt mama verbaasd. Ik knik. Ze kijkt even naar vader en pakt dan trots me handen. 'You will visit us, when the time is there, right?' Ik schiet in de lach, maar knik dan. 'Of course!'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 14:38:38 GMT 2
Nathan We kijken allebei op. 'Ik ben de dokter en ze doet het zonder,' snauw ik dan naar Nick. Hij kijkt me even aan of ik gek ben geworden, misschien ben ik dat ook wel, gek geworden op C.. 'Wacht even, kan jij haar even op het ziekenhuisbed leggen?' zeg ik en loop naar het koelkastje in de kamer toe, handig dat die daar stond! Ik pak er 8 bekertjes ijskoffie uit en drink ze achter elkaar op, nog sneller dan normaal. Snel loop ik weer terug. 'Dankje Nick,' zeg ik. Daarna richt ik me weer op C. 'Ok ik ben er klaar voor, jij ook C?' zeg ik.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 14:51:38 GMT 2
Nick Ik kijk hem onbegrijpend aan.. die blik in zijn ogen.. die.. dat gestaar naar haar.. het was geen gewone vraag.. het leek net een aanzoek.. zo keek hij verwachtingsvol en blij naar C.. en ik begreep ook niet waarom hij geen medicijnen gaf.. het zou waarschijnlijk daarna ook nog wel kunnen en het was knap dat C het zelf wilde proberen, maar het is.. zo jammer.. als ze er dan niet meer zou zijn.. ik zou daarmee niet kunnen leven... dan stoot Lucas me opeens aan.. oja.. die stond hier ook nog.. "Je wordt zo papa"zegt hij met een lach. "Had ik jou niet gevraagd om je om te draaien?"Zeg ik boos. "Oja.. sorry..privacy.. natuurlijk.. zoals jij het wilt..."zegt hij en draait zich om.. C heeft nog steeds niet geantwoord en blijft die dokter maar in zijn ogen staren..ok.. ik had dan wel niet last van hormonen ofzo.. of van iets anders.. maar ik kon niet tegen dat gezicht.. hij keek haar zo verlangend aan.. en ik ging bijna over mijn nek als ik hem niet keihard had geslagen in zijn gezicht. "MAN! AU! Je hebt volgens mij mijn neus gebroken!"zegt hij en houd zijn hand voor zijn bloedende neus.. "Owh.. oeps..sorry.."zeg ik en C kijkt me geschrokken aan. "Toch maar een andere dokter do-"zeg ik en opeens begint C te schreeuwen.. "AUAAUAUAUAUAAUAUUAUAUAU!!!!!!"schreeuwt ze.. wow.. dat alarm elke maandag van de eerste maand was nog niks vergeleken met haar. "Er is geen tijd voor een andere dokter en ik ben niet meer steriel door jou!" schreeuwt Nathan door het kabaal heen.. dan draait Lucas zich om. "Ik doe het wel"Zegt hij vastberaden.. eerst wilde ik hem tegen houden, waar haalde hij het lef vandaan? dacht ik boos, maar daarna.. ik bedacht me opeens dat hij bij de legerbasis dokter wilde worden, maar dat zijn oog een kleine afwijking had en dat het daarom niet mocht.. hij kon dit.. dat wist ik.. en nu hij helder was, niet dronken, niet stoned.. vertrouwde ik hem C toe.. "Het komt allemaal goed hoor Silver, kussens! MEnsen! Water!"schreeuwt hij en ik volg zijn bevelen op.. "Goed"zegt hjij en legt C haar benen op dat onhandige ding, waar ze al vaker in had gezeten.. weer een pijn kreet.. oeh.. volgens mij ben ik nu officieel doof.. ik pak alles wat hij nodig had.. "En nu! PERSEN!"zegt hij en C begint.. op dat moment komen er twee mensen binnen gerent.. Nathan is weg.. nouja.. niet weg.. hij ligt bewusteloos op de grond.. iets harder geslagen dan ik dacht.. hij is dan wel een dokter.. maar hij heeft er nu zelf een nodig... "E! Alice?"zeg ik en dat was het enige moment dat mijn hoofd een fractie van een seconde van C afwijkte, daarna kijk ik gelijk weer naar haar en E en Alice komen nu ook helpen.. hmm.. dus zo bedoelde de regering het toen ze zeiden dat ze gingen bezuinigen in de zorg.. ze openen de deuren en maken er een zelfbedienings ziekenhuis van.. 'ja daar ligt de verband, ga uw arm nou maar zelf in tapen, het is toch alleen maar gebroken" zouden de dokters dan zeggen.. hmm.. opeens kom ik weer bij heden door weer een schreeuw van C... "Nog even!"zegt Lucas. "Ja! Dat zei je daarnet ook al!!"zegt C hijgend en puffend.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 15:00:46 GMT 2
Ik pers zo hard als ik kan.. 'Nog even!' zegt Lucas. 'Ja! Dat zei je daarnet ook al!!' zeg ik hijgend. 'Nog even ik zie het hoofdje,' zegt Lucas. 'Oke, 3...2...1 persen.' zegt Lucas en ik doe wat me gezegt wordt.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 15, 2010 15:03:34 GMT 2
Ik kijk op me horloge. 'We have to go, I think,' stamel ik. 'It's okay,' zegt mama knikkend. Ik geef me moeder en vader allebei een dikke knuffel en pak dan Lucien's hand vast. 'What time we have.. -,' 'No, no...' zegt mama meteen hoofdschuddend. 'You don't have to go to the airport. We leave very early in the morning; 4 o'clock.' 'Oh...' 'I love you, but I let you sleep out. It's okay, darling.' Mama geeft me nog een omhelzing en geeft me een kus op me voorhoofd. Ik zucht en knik. 'Thanks... uh, bye... ' 'Bye,' zegt Lucien vriendelijk. We lopen de hotelkamer uit, terwijl me ouders ons uitzwaaien. 'We see each other soon! I promise you!' Roept mama nog. Nadat we weer buiten lopen, grijp ik even naar me hoofd. 'M'n hoofd begint weer te bonken.' Lucien lacht. 'Thuis kan je lekker een dutje doen. Dat helpt veel beter, dan zo'n aspirientje.'
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 15:13:38 GMT 2
chicary "Mhmhoeruirhmm"zeg ik. "Wat?"zegt Jacob met een lach en laat zijn lippen los van de mijne. "We hebben vanavond dat zwangerschapstraining"zeg ik met een lach. "Oja, ik ga niet mee... uhm.. Quil wilt heeeeeel graag een keer"zegt hij lachend. "Ohh.. vind je dat niet erg dan?'zeg ik onschuldig. "Natuurlijk niet! Ik moet trouwens toch nog wat dingetjes regelen"zegt hij en kijkt even vooruit. "Crystal zeker weer?"zeg ik.."Nee.. nou.. uhm. ja.. eigenlijk wel"zegt hij somber. "We hebben ons geld tenminste terug"zeg ik tegen hem. "Jouw geld"verbeterd hij mij. "ONS geld"verbeter ik hem en ik zoen hem weer, ik hield gewoon teveel van hem, daar kon ik toch niks aan doen? Nick "Harder!"zegt Lucas. "Jaha!"schreeuwt C. Ik kijk naar haar hand in de mijne.. langzaam word de druk minder.. "Ze haalt het niet!"schreeuw ik geschrokken... haar hand.. voelde opeens zo slapjes.. gewoon liggend in de mijne.. "Nathan!"zegt E en schud ondertussen Nathan door elkaar. "Waar liggen de pijnstillers? Nathan!"schreeuwt ze huilend.. Hij word niet wakker.. lekker voor hem! Onee... we hebben hem nodig! Ik pak een bak met ijskoud water en gooi de hele inhoud in een keer over hem heen. "WHAAA!"schreeuwt hij en komt met een ruk overeind waardoor hij zijn kop keihard stoot tegen een tafel en weer net zo in dromenland is als daarvoor. "Haar bloeddruk wordt lager!"schreeuwt Lucas.. "Owwh wacht!"zegt hij en ik hoorde vrolijkheid in zijn stem.. en daarna gehuil.. van.. van een baby!! "Onee!"zegt hij dan terwijl Alice voor de baby zorgt.. "Wat?"zeg ik. "Ze haalt het niet en als zij het niet haalt.. de baby"zegt hij en ik kijk rond.. opeens zie ik de naald die Nathan daarstraks nog vast had.. ik pakte hem vast.. keek naar Lucas en zei: "We gokken het er maar op.. erger dan dit kan het niet worden" Hij knikt.. haar gezicht zag al lijkbleek... ik geef haar de injectie.. er gebeurt niks... "Te laat"zegt Lucas verslagen en gaat op een stoel zitten... "Nee"zeg ik en ik wacht.. heel langzaam kwam nu haar hartslag terug.. ze vocht voor dit kind.. net zo als ik voor haar heb gevochten..."JA! Ok C! Nog heel even!"zegt Lucas en gaat weer op zijn plaats staan.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 15:24:37 GMT 2
5 minuten later... Nathan is weer bijgekomen en helpt Alice en E met het zorgen voor MIJN baby's. 'mag ik zu nu eindelijk vasthouden?' vraag ik. 'C je bent nog te zwak, je moet uitrusten,' zegt Nick bezorgt. 'O-ok dan heel even, het is een jongetje en een meisje.'zegt hij en ik kijk hem aan.. ze hadden het allebei gehaald.. Nick staat even op en loopt de kamer uit. Na een paar minuten komt hij terug met twee gevulde armen.. Ik krijg tranen in mijn ogen. Nick legt ze zorgvuldig in mijn armen.. 'Robin.. en Camiel..' fluister ik zacht.
sommige stukjes copyright Chi
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 15:28:09 GMT 2
Nick Ik hoor de namen, ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen. "Ze zijn prachitg, jullie zijn prachtig"zeg ik terwijl ik mijn armen liefdevol over mijn familie leg, nouja alleen Serena nog erbij en dan was ons plaatje compleet.
|
|