|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 15:36:19 GMT 2
Ik begin te huilen.. Niet huilen van verdriet maar van blijdschap. 'C niet huilen.' zegt Nick zacht. 'Dit is allemaal zo overweldigend.' zeg ik zacht. 'Ja.. dat is het zeker.' zegt Nick. Ik kijk weer een keer naar de baby's. 'Wil jij Camiel even vasthouden?' vraag ik en geef hem Camiel. 'Weet je zeker dat dit Camiel is?' vraagt Nick. Ik knik. 'Kijk dat zie je aan hoe rond zijn koppie is. Die is dikker dan Robin's.' zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 15:42:52 GMT 2
Nick Ongelooflijk denk ik als ik C zo bekijk.. ze wist nu al het verschil te zien in bijna dezelfde hoofdjes... "Ahh"zeg ik en ik kijk naar Camiel. zo klein..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 16:03:50 GMT 2
Ik glimlach en kijk op naar de deur. Edriënne en Alice staan in de deuropening. Ik wenk ze voorzichtig en ze komen dichterbij. 'wat een dotjes..' fluisterd E zacht. Ik knik. 'dat heb je weer goed gedaan, C.' zegt Alice en geeft me een zoen op mijn voorhoofd. 'C, misschien moet je gaat slapen.' dwingt Nick me nog een keer aan. 'Nee, ik kan makkelijk nog even op blijven.' zeg ik. Ik zucht. 'Nick.. kan je ons even alleen laten?' vraag ik. 'Moet ik Robin ook meenemen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Nick neemt Camiel mee terug naar de baby-afdeling. 'Je hebt nu een jongetje!' zegt Alice blij. Ik kijk even naar E. 'Het spijt me.' zeg ik. 'Het geeft niet..' zegt E zwakjes.. 'meen je dat?' ze schud haar hoofd. 'Het spijt me echt heel erg.. van dat hele onderduik gebeuren van de foto's.' zeg ik. 'Ik weet dat het je spijt.. en ik vergeef je het.' zegt E en geeft me een knuffel. 'dankje.' zeg ik stralend. 'Wil een van jullie Robin vasthouden?' vraag ik. Alice schud haar hoofd maar E knikt heftig. 'Hier.' zeg ik en geef Robin voorzichtig aan haar.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 15, 2010 16:04:30 GMT 2
Zodra we weer op zolder zijn, komen we Maaike en Ryan tegen. 'Hé, waarom staan die koffers daar?' Vraagt Lucien verbaasd. 'O, ja uh... gewoon?' Stamelt Maaike. 'Oké,' zeg ik meteen, waarna ik op me bed ga liggen. 'Wow, wat is er met haar?' Vraagt Ryan. 'Weet je nog dat ze wijn ging drinken?' Vertelt Lucien. Ryan knikt. 'Nou, dat waren er 4 geworden... geloof ik. Tja, eerste keer, hè.' 'O...' 'Ja, morgen zal ze brak zijn.' 'Wat? Ik hoor alles wat jullie zeggen, hoor,' zeg ik vaag. 'Maar het maakt niet uit. Ik ga even een dutje doen, doeg.' Ik doe me ogen dicht en hoor al niets meer, behalve m'n dromen. XD
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 17:18:02 GMT 2
E 'Wat is ze mooi,' zeg ik bewonderend terwijl ik Robin voorzichtig vasthoud. Dat zo iets kleins toch zo mooi kan zijn.. 'Ze lijkt ook zo veel op jou,' zeg ik glimlachend. --- Boeken kaften -.- Shalalalala xD
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 17:57:57 GMT 2
Ik knik blij. Dan komt Nathan binnen. Ik voel de spanning tussen ons dus ik bleef alleen maar naar Robin kijken. 'Nathan..' zegt E. 'Sorry. Ik wil gewoon even checken hoe het met de nieuwe moeder is.' Ik probeerde niet te glimlachen bij die opmerking. Wij hadden een verleden samen. 'E, Alice kunnen jullie Robin even naar Nick en Camiel brengen?' vraag ik snel. 'Natuurlijk.' zeggen ze tegelijk en lopen de kamer uit. Nathan glimlacht naar me en komt dichterbij. 'Ik heb wat met Nick en ik hou van hem.. En jij hebt wat met Edriënne.. Wij kunnen niks samen hebben..' zeg ik met pijn in het hart. 'Ik weet h..-' ik onderbrak hem. 'Het betekend niet dat ik niet vrienden wil blijven.' zeg ik. Hij knikt en pakt het schrijfbord van de muur. Hij schrijft iets op. 'Wat schrijf je op?' vraag ik. 'Dat je nog even hier blijft.' zegt Nathan. 'Waarom?' vraag ik. 'Omdat ik dat wil.' zegt hij. 'Maar als alles goed met me is?' vraag ik. 'Dan mag je gaan natuurlijk.' zegt hij. 'Wat is er dan niet goed met me?' vraag ik. 'uhm..' mompelt hij. 'wat, Nate?' vraag ik. 'Niks..' mompelt hij. 'Ik wil naar huis.' zeg ik. 'Oké.. als je dat wilt.. dan..laat ik je gaan.' zegt Nathan en begint te krassen op het vel papier.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 18:58:39 GMT 2
Alles was geregeld. Nog enkele foto's vastleggen om iedereen te herinneren. En dan de strijd aan gaan tegen die ettelijke lange minuten.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 19:08:05 GMT 2
Nathan Natuurlijk wilde ze niet bij mij zijn, hoe had ik dat ook ooit kunnen bedenken.. 'E houdt nog altijd van Jimmy.. en Nick kan ook van iemand anders houden.. het kan wel C..' zeg ik dan. --- Bijna klaar, met dank aan Chi, ik kom zo! =)
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 19:49:34 GMT 2
Ik schud mijn hoofd. Waarom worden mannen altijd verliefd op mij.. en waarom ben ik dan zo zwak? 'Nick houd van mij..' zeg ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 15, 2010 19:49:44 GMT 2
Lucien 'Waarom hebben jullie eigenlijk je koffers gepakt?' Vraag ik aan Ryan.
|
|