|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 20:07:41 GMT 2
'Hoe bedoel je?' vraag ik en ga naast haar op bed zitten. --- Copyright C.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 20:12:52 GMT 2
'Ik weet het niet..' fluister ik zacht.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 20:15:24 GMT 2
Nathan 'Dan delen we dezelfde mening..' zeg ik zacht, maar C lijkt het te horen. Ze kijkt me vragend aan. 'Ik wil dolgraag met E trouwen, ik hou zielsveel van haar, maar soms heb ik het idee, dat ik niet genoeg voor haar ben, dat ze iets anders wil..' zeg ik terwijl ik wat naar de muur staar.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 20:24:19 GMT 2
'Ik heb nu al 3 vriendjes gehad in amper een jaar.. Ik weet niet of ik wel echt van ze hou.. Het is gewoon zo moeilijk.' zeg ik en begin te huilen.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 20:27:10 GMT 2
Nathan Ik sla mijn arm om C heen.. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug.. volgens mij manipuleerde die Edward haar.. en Lucas.. ach.. maar Nick.. hij houd echt heel veel van haar.. misschien nog wel meer dan ik haar kan geven. --- Copyright C. Verbetering van mij (6)
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 20:29:54 GMT 2
Ik haalde mijn toverstokje uit en transporteerde me naar Chi, samen gingen we met het toverstokje naar Nathan.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 20:30:07 GMT 2
'waarom vind je mijn zo leuk?' vraag ik zacht nadat ik bij hem ben uitgehuilt.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 20:37:22 GMT 2
Nathan Ik haal even diep adem. Ik snap niet waarom ik deze eigenlijk uit m'n hoofd heb geleerd. Misschien omdat ik zeker wilde weten dat het goed genoeg was. Goed genoeg voor E. Het moest perfect zijn. Net zo perfect als haar.. 'It's true. I like your eyes, Blue like skies. I like your nose, Your beautiful like a rose. I like your hair, Moving in the air. I like your face, At every place. I like your mouth, I will scream for you out loud... I like you...' zeg ik.
'Blauwe ogen?' vraagt C dan. Ik slik.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 20:54:47 GMT 2
Chicary "Ok"zeg ik en we staan op.. samen lopen we naar de uitgang... opeens is Ryan voor me en zwaaithij iets met een toverstafje en sta ik voor C... "Hey"zeg ik. "Ze kan je niet horen"zegt Ryan. "Wat?"zeg ik. "Dit is het beeld van heden, verleden en toekomst Jouw verbeelding, wordt wakker Chi!"zegt hij. "Huh wat ebdoel je?"zeg ik terwijl ik naar C kijk met de baby's in haar armen en daarna, met Nathan in haar armen. "Ik snap het niet!"zeg ik en ik kijk hem bang aan. "Wordt wakker Chi!"zegt Ryan dan weer.. zijn stem leek te veranderen. "C! Ga niet vreemd! Nathan is slecht!!! SLCEHT!!!"schreeuw ik.. maar niks.. "WORDT! WAKKER!!"schreeuwt hij dan in mijn oor./. mijn ademhaling word onrustig. "Ik ben toch wakker?!"schreeuw ik terug, maar ik hoor geen geluid in mijn stem. "CHI! WAKKER!" zegt de stem dan weer.. ik open mijn ogen.. huh? "Chi"zegt Jacob terwijl hij me voorzichtig omhoog neemt. "Huh?"zeg ik. "Je viel weg"zegt hij en kijkt me bezorgd aan. "Oja?"zeg ik. "Heb je pijn? Hoe voel je je?"zegt hij en ik kijk hem dwaas aan. "Ryan was hier"zeg ik. "Nee, die is al een paar uur weg Chi"zegt Jacob bezorgt en kijkt in mijn glazige ogen. "Echt hij was er, en C ook en Nathan en een tweeling!"zeg ik blij en kijk hem aan. Jacob schud zijn hoofd. "Je bent echt heel hard op je hoofd gevallen schatje, ik draag je wel even naar de auto" zegt hij en daar is Quil al met de auto... was dat daarnet dan een droom? Nick De tweeling slaapt en E en Alice staan er nog even naar te bewonderen. "Ik ga even naar C toe, goed? Ze zal vast uitgehongerd zijn, ik denk dat ik nog even langs het restaurant ga^^"zeg ik. "Ja, vast voor jezelf"zegt Alice lachend. "Ohoh! Ik heb al heel lang geen vreetbui meer gehad^^, ik heb mezelf in gehouden, ik ben nu een heel serieus mens"zeg ik. "Ja iets te serieus voor mij als je het vraagt, ik vind je saai, zoals je nu bent"zegt E en ik kijk haar aan.. "Dat doet me niks"zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.. ben ik echt zo saai geworden? ik loop weg naar het restaurant.. na mijn bestellign... die niet al te klein was.. ja ik had elk menu maar bestelt op de kaart.. ik wist niet waar C nu zin in zou hebben en ik wilde niet het verkeerde mee brengen, dus dan bracht ik alles maar mee.. met moeite kom ik in de lift en kan nog net met mijn ene vrije pink op het goede knopje drukken. Dan kom ik boven en hoor ik al stemmen bij haar kamer."I like you"zegt Nathan vanuit de kamer.. "Blauwe ogen?"zegt C dan... omg... ze .. ze hadden wat? nou ja, die Nathan! Die had nu wat! Die had nu een heel groot probleem! "I just like you.. C"zegt hij en ik sta nu voor de deur.. ok.. die eerste keer dat hij het zei had ik het hem vergeven.. dan dacht ik wel even dat iik het verkeerd had gehoord, maar nu.. van schrik laat ik al het eten vallen.. "Ni-LIAM?"zegt C en trekt zich snel terug uit Nathan zijn armen. "Ik haat je"zeg ik en ik loop weg.. ik wist precies wat ik NU ging doen./ "Het spijt me! Maar het is niet wat je denkt!"zegt ze. "Geeft niet! schajte! Ik vergeef het je! Moet nu alleen even alleen zijn!!"zeg ik en ik loop waar ik heen ga... ik ben er en ik ga bij de balie staan. "Vier whopper popper menu';s graag"zeg ik. "Met hoeveel komt u?"zegt de vrouw/ "Een"zeg ik. "Goed, maar voor die bestelling moet u niet bij de Mc Donalds zijn maar bij de Burger King, fijne dag nog, NEXT"zegt ze en ik sluit achteraan in de rij.. ik deed het ook altijd verkeerd... dan maar een ander menu.. o
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:00:01 GMT 2
'Je had blauwe ogen.. topaasblauw.' herinnerd Nathan mij. 'Hoe weet jij dat?' vraag ik. 'Je had die kleur ogen toen je je krachten nog had..' zegt hij.. blauwe ogen, zoals E.. hoor ik hem denken.. 'Wat?' zeg ik boos en sta op uit bed. Ik trek het laken met me mee. Hij zegt niks. 'Nathaniel, ik dacht dat je me echt leuk vond.. maar je bent net zoals die andere.. player!' zeg ik en sla hem hard in zijn gezicht. 'C..' ik schud mijn hoofd.. 'nee.. Nate... nee nee.' zeg ik en loop de kamer uit.. wat ben ik blij dat Nick mijn eigen pyjama heeft gehaald. Nick.. het voelt alsof ik hem bedrogen heb.. Ik ben gewoon een enorme trut.. Zo ben ik altijd geweest.. Ik heb altijd getwijfeld aan mijn gevoelens.. en aan liefde... Ik loop snikkend naar de baby-afdeling.
|
|