|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:04:56 GMT 2
Nathan Ik sta op, maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Achter haar aan gaan? Of haar laten gaan? Die 2e optie had een dubbele betekenis, voelde ik... Ik loop de kamer uit en ga in de wachtkamer zitten, ik weet niet waarom. Om te wachten? Maar waarop? Ineens vraag ik me af.. Had C gelijk?.. Ben ik echt een player?.. E 'In your head, in your head, zombie, zombie, zombie,' zing ik heel lief en zachtjes ja dat kan echt met dat liedje, en dat klinkt heel cool, moet je ook een proberen, wie maakt er met mij een cover? xd, het is bijna een echt slaapliedje, helaas kende ik geen echte slaapliedjes, omdat er nooit voor me gezongen werd, dus moest ik maar de tekst van een ander liedje nemen, tja en ik wist even niks anders dan dit. Ineens hoor ik voetstappen en een hoop gesnik. 'C! Wat is er gebeurt?' zeg ik geschrokken maar nog wel fluisterend.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:05:07 GMT 2
ChicaryIk stap in de auto. "Anders moeten we zwangerschapstraining vanavond maar afzeggen"zegt Jacob en gaat naast me zitten. "WaT? "zegt Quil geschrokken. "Ze viel net weg, het is beter als je even uitrust"zegt Jacob. "Uhm, nee, dat hoeft niet, het gaat prima met me"beloof ik hem en het was een belofte die ik waar kon maken, ik voelde me echt goed... "YAY!"zegt Quil blij. "Geen overhaaste beslissingen maken Quil"zegt Jacob en kijkt me diep aan. "Ik kan anders ook nog wel een avondje met je meegaan"zegt hij en kijkt me lief aan. "Uhm.. ja.. nou Quil wilde zo graag"zeg ik, maar ik krijg het bijna niet over mijn lippen, hij keek me zo doordringend aan.. zo.. ik kon gewoon geen nee zeggen.. "Ja! En het mocht!! HET MOCHT!!"zegt Quil en we zijn ondertussen al gestopt voor het gebouw.. "Ik kan je gewoon niet goed alleen laten, als ik weet dat het niet goed met je gaat, stel je voor, wat kan er wel niet allemaal gebeuren met je daarbinnen?"zegt hij, maar Quil is al sneller en helpt me al uit de auto. "Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zich prikt aan een van de veiligheidsspelden voor de luier, maar gelukkig is die met klitteband, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, dus ze mag met mji mee!! ;D ;D"zegt Quil en neemt me al meer naar buiten.. ik voelde me net een jojo.. "Nee, ze blijft met mij":zegt Jacob en neemt me aan een arm, ook mee naar het gebouw.. "Uhm.. jongens... we kunnen ook allemaal gaan?"zeg ik, om een ruzie te voorkomen. Quil zijn gezicht begint te stralen. "Ja!!! DAs leuk!!"zegt hij en Jacob zucht. "Ok, als jij dat wilt, kan ik je niet tegen houden"zegt hij en geeft me een zoen. "Ja"zeg ik met een lach en we lopen met ze alle naar binnen. Ik had er echt zin in, het was eergisteren zo gezellig met Silver! ;D
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:06:57 GMT 2
'Niks.. er is gewoon helemaal niks meer.' zeg ik snikkend
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:08:38 GMT 2
E 'Hoe bedoel je? He C, wat is er gebeurd?' zeg ik en loop naar haar toe en omhels haar.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:12:11 GMT 2
'Niets.. ik ben gewoon makkelijk te verleiden.' zeg ik zacht.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:12:13 GMT 2
Nick Nadat ik vier menu's op heb, begin ik weer kalm te worden.. C zou me nooit verraden.. ze hield teveel van me.. alleen wist ze dat zelf nog niet(JACOB!!!! ;D ;D xD) Ik zou het haar laten zien! Ik loop weg.. hmm.. waar zat die bloemist ook alweer?
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:13:52 GMT 2
E 'Makkelijk te verleiden? C? Wat heb je gedaan?' vraag ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:15:59 GMT 2
'Ik heb niks gedaan.. Ik heb twee gezonde kinderen op de wereld gezet.. dat heb ik gedaan.. ik ben gewoon zwak.. dat ben ik altijd al geweest..' zeg ik voornamelijk tegen mezelf.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:17:16 GMT 2
E 'Zwak? C? Wat is er gebeurt? Zeg het me, wat heb je gedaan?' zeg ik en schud haar voorzichtig een beetje door elkaar, heel zachtjes maar hoor.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:18:43 GMT 2
'Ik deed niks.. Nate..' zeg ik zachtjes en kijk wazig achter E.
|
|