|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:19:29 GMT 2
E 'Wat? Wat is er met Nate?' vraag ik zacht.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:20:58 GMT 2
'Hij zoende me.. en verleidde me met een gedichtje over hoe mooi mijn ogen waren.. nouja jou ogen.. en ik geloofde hem.. omg.. wat ben ik erg..' zeg ik zacht.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:22:10 GMT 2
Nick Ik loop fluitend door de straten, ook al regend het heel hard, kan me niks schelen! Ik ben papa en ik ben er trots op! En niemand die mij nog iets doe.... *FLANS!* in een keer krijg ik een hele plas water over me heen doordat een stadsbus door een plas heen rijd.. een hele grote plas.. ik ben kletsnat. maarja.. dat kan mijn humeur nog steeds niet verpesten.. ik loop door... aha daar is het! "Een hele grote bos met.. uhm..."Zeg ik. "Ja"zegt de man. "vergeet me nietjes! Uw grootste bos!"zeg ik blij en ik wacht op mijn bestelling, ondertussen eet ik wat van de mars die ik heb gekocht.. hmm lekker *kwijl* XD "Klaar"z egt de man en ik geef hem zijn geld. "Bedankt!!"zeg ik en ik loop snel naar het ziekenhuis, anders werde nde bloemen verzopen..
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:29:47 GMT 2
E Meteen laat ik C los. Ik kijk haar aan. Maar zij is niet degene op wie ik boos moet zijn... 'Hij.. heeft je gezoend.. en het gedichtje dat hij bij het aanzoek gebruikte.. aan je opgedragen...' zeg ik. Ik begin ineens te lachen. 'Dit is wel een hele slechte grap,' zeg ik. 'E, het is geen grap,' zegt C. 'Niet?' zeg ik, al wist ik dat eigenlijk al. Ik blijf even staan maar dan weet ik wat ik moet doen. 'Ik ga,' sis ik. 'Wat ga je doen?' vraagt C zacht. 'Even Nathan een bezoekje brengen,' zeg ik en loop gauw de babyafdeling af.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:30:10 GMT 2
Chicary We lopen naar binnen, we waren nu mooi op tijd. Nelly komt al naar ons toelopen. "We hebben vandaag muisjes, want Silver is vandaag bevallen!!"zegt ze blij.. opeens komt die herinnering boven.. of was het een droom? Ik weet het niet.. De les gaat verder snel voorbij.. ik hoopte goede vriendinnen met haar te worden.. maar dat kan dus niet meer.. ik zal haar nooit meer zien...
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:32:59 GMT 2
ik kijk naar de mijn twee schatjes. Alice staat aan de andere kant van de kamer met een verpleegster te praten. Ik pak Camiel uit zijn wiegje en druk hem tegen me aan. Ik begin weer te huilen..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:38:02 GMT 2
Nick Ik ren snel het ziekenhuis in en onderweg naar C haar kamer kom ik E nog tegen. "Hey!"zeg ik. "Ik ben woest!!"schreeuwt ze, waardoor ik zo bang word, dat ik haar de mars reep, die ik voor haar meebracht, maar zelf opeet, ergens vodn ik dat ook niet zo erg. "C!"zeg ik blij als ik bij de kamer kom. "Nick? "zegt ze. Ze wilt gelijk iets zeggen maar ik houd mijn vinger op haar lippen. "Kijk"zeg ik en ik haal de bos bloemen achter mijn rug vandaan.. roze en blauwe vergeet me nietjes^^. "Wow"zegt ze blij en wilt ze aannemen. "Nee, niet met de baby erbij, ik stop ze zelf wel even in een vaas"zeg ik en ik plant ze ergens neer en loop dan terug. ":Je bent helemaal nat"zegt C. "Oja, vergeten, het regent buiten een beetje^^, g amaar geen boswandeling maken nu^^"zeg ik en ik zoen haar heel even kort, ja ik wilde niet dat ze ziek werd! "Het.. spijt me nog vandaarnet"zegt ze. "WaT? Ik herinner me niks, ik weet alleen dat ik nog meer van je houd dan eerst, en dat er nog meer mensen, nouje mini-mensjes, zijn om het aan te geven"zeg ik en ik ga zitten op een stoel en trek mijn shirt uit(omdat elke tien minuten moet volgens mijn contract *heel lief gezicht opgezet* XD) "Hebben ze hier ook handdoeken"zeg ik met een lach.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:38:48 GMT 2
E Ik loop terug naar de kamer waar C eerst lag, en daar zit hij, op een stoel, met een bakje koffie. 'Nathan,' zeg ik en ruk het bakje koffie uit z'n handen en knijp het, met de koffie er nog in, fijn. Ik gooi het bekertje achter me weg. 'E...' zegt hij en kijkt me met grote ogen aan. 'Moet jij mij niet iets vertellen?' zeg ik. 'Uhm...' zegt hij zacht. 'Ga staan zodat ik je op ooghoogte kan aankijken,' zeg ik. Nathan doet wat ik zeg en gaat precies tegenover me staan. 'Waarom Nathan?' sis ik. 'E.. het spijt me...' zegt hij en zet een stap achteruit. 'Je hebt me gebruikt! Player!' roep ik boos, dat laatste vooral omdat ik het in zijn hoofd hoorde. 'Maar E..' zegt hij. 'Niks E!' roep ik boos en trap hem waar je als jongen niet getrapt wil worden en hij krimpt in elkaar. Dankjewel voor de hakken Alice, dankjewel..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:41:58 GMT 2
'tuurlijk hebben ze hier handdoeken.. maar.. ik geef je er geen..' zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:44:21 GMT 2
Nick "Nou Camiel wel? Toch jongen?"zeg ik lachend en ik loop naar het kastje, waarvan ik toevallig wist dat daar handdoeken lagen.
|
|