|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 21:46:28 GMT 2
Ik legde de brieven op de tafel in anubis. De kleurrijke gestreepte doos verstopte ik onder m'n bed. Net zoals Chi's handleiding hoe je rijst gooit op bruiloften. Maaike komt de kamer binnen. 'Ben je klaar?' Vraagt ze. Ik knik. Ik kijk de kamer door. Wat had ik hier niet allemaal beleefd. Ik begon er met Jean-Paul, en eindigde er met Melody, Lucien en Maaike. Het is hier mooi geweest, ik ben klaar hier. Opgelucht zucht ik en sluit de deur achter me. Met de koffers strompelen we naar beneden. Ik kijk nog eens de hal rond. De mooie witte tegels die verspreidt liggen tussen de zwarte blinken door de zon die brand door de ramen. We gaan naar buiten. Ik kerf B♥M in de ruwe muur van de gevel. Ik zou het hier missen, maar wat ik nu zou doen, was hetgeen wat ik wilde. De taxi kwam de oprit oprijden en stapte uit. 'Familie Sanders?' Vraagt hij knikkend. We knikken. Hij neemt de koffers van ons over en bergt ze in de koffer op. We slaan de deuren dicht en doen onze gordel om. De donkere ramen zorgen voor een ander effect van het huis. Ik doe vlug het raampje naar beneden om nog één keer het enge huis te zien. Dat grote, enge huis. Wanneer het hoogste punt van de torenkamer niet meer zichtbaar is kijk ik voor me uit. De hele weg naar Zaventem zwijgen we.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:46:58 GMT 2
'Ik zei net dat je geen handdoek krijgt.' zeg ik lachend en trek de handdoek uit zijn handen waarna hij weer een handdoek pakt en ik hem weer afpak. 'Dat was de laatste.' zegt Nick klagend. 'Ja, nu moet je zo rond blijven lopen..' zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:47:37 GMT 2
Xavi Ik haal mijn hand nog eens zenuwachtig door mijn perfecte haren en bel nog eeens. "Ja hallo?"zeg ik maar niks.. dan springt ie weer op de voicemail. "Ja hallo! Hier Xavi weer! Wij hadden een afspraak! Jij je pak! Ik mijn foto's! Ik heb ze nodig!!mijn deadline is woensdag! Dus bel asjeblieft zo snel mogelijk terug!"zeg ik en ik hang op.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:48:35 GMT 2
E 'Dat zal je leren!' zeg ik boos. Maar voor ik het weet staat Nathan weer recht overeind en heeft mijn arm vast. 'E, het was niet wat het leek. Ik wist het gewoon even niet meer, net als jou en Jimmy..' zegt hij. 'Ja vast!' roep ik boos en begin hem te slaan en hij slaat terug. 'Ik wil je geen pijn doen dus E hou op!' roept Nathan boos tijdens het slaan en schoppen. 'Als jij ook ophoudt!' roep ik boos en duw Nathan op de grond maar hij trekt me mee. 'Dan moet jij eerst ophouden en me proberen te vergeven!' zegt Nathan en zorgt dat hij boven me zit en mijn armen tegen de grond aan geduwd krijgt. 'Ik... ik...' zeg ik. 'Ik hoop dat dit helpt om je beslissing makkelijker te maken..' zegt hij en haalt zijn handen van mijn polsen af en drukt zijn lippen vurig op de mijne. Ik weet niet waarom, maar ik heb hier nooit tegenop gekund.. Ik duw Nathan van me af. 'Helpt 't niet?' zegt hij. 'Jawel, ik vergeef het je Nathan,' zeg ik en sla mijn armen om zijn nek en zoen hem weer.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:52:24 GMT 2
Nick "Hmm, ik denk dat die zusters dat niet zo erg vinden"zeg ik bedenkelijk en C gooit lachend een handdoek naar me. "Aha! Hebbes!"zeg ik en ik droog me snel af, voordat de handdoek weer weg is. "Wat als ik het koud krijg?"zeg ik met een pruillipje tegen C.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 15, 2010 21:54:17 GMT 2
ik rol met mijn ogen. 'Dan hou ik je warm.' zeg ik en ga wat dichter tegen hem aan staan tot dat Robin begint te huilen. Ik glimlach. 'Aan jou de eer.' zeg ik en wijs naar haar luier.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 21:54:30 GMT 2
E Ik laat hem even los. 'Ik vergeef je Archibald,' zeg ik om hem vervolgens weer verder te zoenen. Nog even, en dan ben ik zelf ook een Archibald.. en dat is wat ik wil..
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 15, 2010 21:54:45 GMT 2
We vergoedden de chauffeur en gaan het gebouw in. We kijken op het scherm waar Alicante op staat. Stil sluiten we aan in de rij. Na een heel gezin dat moeilijk deed over overgewicht aan bagage, waren we aan beurt. De gewichten waren perfect. En de tickets waren gechekt. Daarna ging ik nog even naar het toilet en haalde een warme choco. We begonnen gelijk meer te praten. Na een half uur gingen we naar het échte inchekgedeelte. Alles verliep goed. Een dame in een blauwe outfit ging achter zo'n kabinet zitten. 'Passagiers voor de vlucht naar Alicante kunnen instappen in gate 8A' Zegt ze. We nemen onze handbagage en gaan door de enge tunnel die door de lucht zweeft. Op het einde zien we een andere vrouw die vriendelijk lacht naar de mensen en ze vrolijk begroet. Ik lach eens en zeg gedag. Na een zoektocht zaten we op onze plaatsen.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 15, 2010 21:53:17 GMT 2
Xavi Ik bel nog een keer en weer voicemail. "Hey hier ben ik weer, voor de negenendertigste keer, ja ik houd het bij en nee dat is niet raar. En oja, ik wil je niet gaan bedreigen ofzo.. maar ik MOET die foto;s hebben EN ik ZAL krijgen wat IK wil, ik krijg ALTIJD wat IK wil, dus JIJ komt als de bliksem hierheen en dan vergeef ik het je! MAAR KOM!!!"zeg ik en ik hang weer op.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 15, 2010 22:00:27 GMT 2
Nathan Ik ga langzaam van haar af. 'E,' zeg ik als ze me weer wil zoenen maar ze negeert het. 'E, E, E, stop,' zeg ik. 'Niet stoppen,' zegt ze en zoent me weer. Ik laat haar weer los. 'Mevrouw Archibald,' zeg ik. Dan stopt ze pas, eigenlijk wel jammer. 'We zijn nog altijd in het ziekenhuis, weet je nog?' zeg ik. Ze kijkt even om zich heen. 'Ohja,' zegt ze. 'We kunnen vanavond wel verder gaan,' fluister ik in haar oor. Ik sta op en geef haar een hand om op te staan. 'Ik had er hier geen problemen mee hoor, maar het zou zo zonde zijn als ik m'n baan hier zou kwijtraken, al zou ik dat wel voor je over hebben,' zeg ik. Ik had geluk dat ze me zo snel vergeven had, maar iemand anders moest me ook nog vergeven.. 'Ik moet naar C toe, me verontschuldigen..' zeg ik. 'Het is goed, ik ga wel mee,' zegt ze. Samen met E loop ik naar de baby-afdeling.
|
|