|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 20:31:50 GMT 2
'Oké,' zeg ik knikkend. 'Nou ja, ik ben blij dat ik jullie nog gezien heb!' Lucien komt ineens aanrennen. 'RYAN! MAAIKE! WACHT!' Roept hij. Hij hijgt even uit en zegt dan: 'Goede reis.' Ryan schiet in de lach, maar geeft 'm een schouderklop. 'Bedankt... beste vriend!'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:35:04 GMT 2
E 'Nog 1 afscheidsknuffel?..' stel ik voor. Ineens bedenk ik iets beters.. 'Nog 1 keer sibuna?' zeg ik met een glimlach.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:38:53 GMT 2
'Doe maar de afscheidsknuffel.' Zeg ik snikkend.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:39:30 GMT 2
E Ik geef hem een knuffel en breng stiekem mijn hand naar mijn oog.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 20:39:58 GMT 2
'Sibuna,' fluister ik lachend.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:40:44 GMT 2
'Dat zag ik...' Zei ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 20:40:53 GMT 2
Ik grijp naar mijn hoofd.. 'Wat heb je net gedaan.. wat hebben we gedaan!?'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:41:10 GMT 2
E 'Dan ben je verplicht nu mee te doen, sibuna!' roep ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:42:50 GMT 2
Nathan Ik adem even diep in en weer uit. 'Ik weet het niet, maar het was wel ongelofelijk lekker,' zeg ik grijnzend. Niet lekker zoals E, maar het kan er wel mee door..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 20:43:18 GMT 2
ChicaryIk sta nog in de menigte als ik opeens iets zie glinsteren. "Ik ben zo terug"zeg ik tegen JAcob en laat zijn hand los. (Ik ga naar Team Edward zeg ik tegen hem XD NEE NEVER NOOIT!!! I LOVE TEAM JACOB!!!! ;D ) "Ok, doe voorzichtig he? En blijf af van de krabkoekjes"zegt hij met een lach en ik knik. Ik kom dichterbij het geglinster en zie dat het een zonnebril is... "Hebbe"zeg ik zacht en loop dichterbij.. ik pak de zonnebril stiekem af. "Hey das de mijne!!!"zegt een bekende stem en hij draait zich om. "RYAN!! NET DE PERSOON DIE IK NODIG HEB!!"zeg ik blij en ik omhels hem. "Oja?"zegt hij overdonderd. "Ja, mijn rijst is al op! Iemand stootte me aan en toen viel het uit mijn handen! "zeg ik en hij lacht. "Oja, nog heeeeeeeeel erg bedankt voor je brief!"zeg ik en ik omhels hem nog een keer, hij mocht niet gaan.. zou hij het merken als ik hem nu aan de grond vastlijmde? (6)
|
|