|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:03:05 GMT 2
'Kan het luider?' Zucht ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:03:55 GMT 2
E 'Misschien wel,' zeg ik en doe net alsof ik weer wil gaan roepen. Ik lach even. 'Is Maaike er ook? Wil je taart?' vraag ik.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 20:04:29 GMT 2
'Hè? Hoorde jij ook E "Ryan" roepen?' Vraag ik verbaasd aan Lucien. Zonder antwoord kijk ik om me heen. Op een gegeven moment zie ik dat 't ergens druk is en ren ik er naartoe. 'Ryan!?' Roep ik zomaar.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 20:07:12 GMT 2
Ik wil Nate van me afduwen.. maar ik doe het niet. Het voelt fijn en vertrouwt. Dus ik zoen terug. Opeens voel ik zijn handen op mijn buik. Zijn handen zijn warm. Ik huiver.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:07:54 GMT 2
'Melody! Ik moest toch de bruiloft bijwonen!' Lachte ik. We omhelsden elkaar alledrie even. 'Taart is oké!' Zeg ik. Maar als we bij de taart stonden, was de plateau weg. Even leek het of E onwel werd. Ik rolde met mijn ogen en deed het rode gordijn voor het raam weg. 'Zet die taart terug, Maaike.' Zucht ik lachend terwijl ze al aangevallen had.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:10:32 GMT 2
Nathan Ik ga verder onder haar blouse terwijl ik haar blijf zoenen. Ik verplaats mijn handen naar haar rug toe en probeer haar BH los te maken.. E 'En is ie lekker Maaike?' vraag ik. Ze knikt hevig. Gelukkig kan ze niet praten met d'r mond vol... --- Wow, hoe veel kunnen 2 posts verschillen? xD
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 20:10:50 GMT 2
'MAAIKE!' Roep ik blij. 'Hé MELODY!' Roept Maaike vrolijk.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 20:16:18 GMT 2
Ik probeer me los te trekken. 'Nate..' fluister ik zacht. 'Wat is er, gorgeous?' vraagt hij. 'Waar zijn we mee bezig?' vraag ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:18:12 GMT 2
Nathan Ik stop en laat haar los. Ik kijk haar aan. Dan begrijp ik wat ze bedoelt.. Waar was ik allemaal mee bezig?.. 'Oeps..' zeg ik zacht. 'Zeg dat wel..' zegt ze.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:29:32 GMT 2
'E, het vliegtuig vertrekt zo weer. Het was een lastminute. We moeten echt vertrekken.' Zeg ik. 'En jullie bagage?' Vroeg ze bezorgd. 'Niet meegenomen! Haha! Ik zeg het je, lastminute. Doe de groetjes aan Chi van ons.' Zeg ik. 'Melody, ik spreek je snel weer, ik stuur je nog een email en dan moeten jullie met z'n allen langskomen!' Zeg ik blij.
|
|