|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 19:40:21 GMT 2
E Ik ontvang vrolijk alle felicitaties en de tafel ontvangt vrolijk alle cadeautjes. 'E! Kom!' zegt Alice en trekt me aan m'n arm mee. Ik kijk nog even achterom naar Nathan en kijk hem met een ik-weet-ook-niet-wat-er-is blik aan. 'Wat gaan we doen?' vraag ik verbaasd. 'Jou niet meer in die kapotte jurk rond laten lopen,' zegt Alice en ze neemt me mee de omkleedkamer in. Nathan Ik sta met een glas wijn in m'n hand al die mensen te bedanken die me feliciteren. Ineens trekt Alice E mee weg. Hm wat zou er aan de hand zijn? 'Sorry als u me even wilt excuseren,' zeg ik en loop weg van de bar. Ineens zie ik C bij het altaar zitten.. Ik loop naar haar toe.. Net als ik er bijna ben "struikel" ik over een stoelpoot en laat zo het hele glas over C heen vallen..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 19:41:41 GMT 2
'NATHAN!' roep ik boos.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 19:42:52 GMT 2
Nathan 'I'm so sorry! Sorry! Ik maak het schoon voor je, goed?' zeg ik haastig Engels en Nederlands sprekend.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 19:45:32 GMT 2
'Nee, stop. Ik doe het wel zelf.' zeg ik en til Robin op. 'C.. ik help je wel.. kom dan gaan we naar de wc.' zegt Nathan en trekt me mee.
Alice Ik haal de jurk van het haakje en laat E hem aantrekken.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 19:46:44 GMT 2
Ik loop met een glas jus d'orange, naar de balustrade van de boot en kieper voorover en kijk naar de zee. 'Hé, je hebt jus d'orange,' zegt Lucien lachend. 'Ja, en jij hebt een... wijntje?' Vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Jij wel en ik niet?' 'Wil je weer hoofdpijn?' 'Nee...' 'Dan is jus d'orange de beste oplossing,' zegt Lucien glimlachend. Ik glimlach. 'Oké.'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 19:47:28 GMT 2
Nathan'We hebben wel goed werk geleverd met die taart trouwens,' zeg ik als we langs de taart lopen. (klik voor de taart) Ik trek haar mee naar de wc's toe. E'Wauw! Dat is helemaal.... mij!' zeg ik vrolijk en bewonder de jurk. (Klik voor de jurk)
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 19:50:06 GMT 2
'Ja, perfect werk.' zeg ik lachend terwijl we de dames wc inlopen. Ik leg Robin op de luier-wissel-tafel. Nathan pakt wat doekjes en probeerd mijn broek te redden. 'Je krijgt die rode wijn er niet af.. ik ga wel even naar Alice.' zeg ik en loop weg. Nathan trekt me aan mijn arm terug..
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 19:56:20 GMT 2
Nathan 'Niet weggaan,' fluister ik en trek haar terug. En dan zoen ik haar. Ik duw haar met haar rug tegen de muur en druk mijn lippen op de hare. En ik wil dat het niet, nooit stopt. Na een lange tijd maak ik me los. Mijn handen die haar gezicht omvatten. Ik buig mijn hoofd en zoen haar weer, langzamer dit keer, ze lijkt zelfs terug te zoenen, of het was mijn gevoel maar. Ik druk mijn lippen om haar kaak, in haar half, en weer terug naar haar mond. Ik weet dat ik moet ophouden, maar ik doe het niet. Inplaats daarvan glij ik met mijn handen onder haar blouse..
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 19:57:20 GMT 2
www.youtube.com/watch?v=SkWWTVfvnzs opzetten maar:p Ik mormelde tussen de mensen die zo graag bij E wilde zijn. 'Hallo, ik heb wel met d'r samengewoond he! Ik ken d'r dus beter dan jij!' Zeg ik tegen een vrouw die me bestrafte op voorsteken. Ik duwde een man aan de kant die met z'n stok dichterbij wilde komen. Mensen riepen tegen me, maar dat hoorde ik maar ver in mijn hoofd. Ik moest E persoonlijk feliciteren in plaats van zo'n asociaal gedrag! 'E!' Begon ik te roepen. 'E!' Nog een twintig tal mensen. 'Hé! in de rij blijven!' Zei een andere vrouw. Ik stak m'n tong uit en keek zuur. 'E! Gefeliciteerd!' Zei ik terwijl ik mijn zonnebril lager zette en knipoogde.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:02:19 GMT 2
E Nadat ik m'n jurkje had aangetrokken was ik weer vrolijk op mijn plek gaan staan om alle cadeautjes enzo te ontvangen. Wow, wat een rij zeg, blijkbaar had Nathan meer mensen uitgenodigd dan ik dacht.. Ineens gaat er iemand dwars door de rij heen, waardoor hij Chi's bakje rijst omgooit.. 'E! Gefeliciteerd!' zegt hij terwijl hij zijn zonnebril lager zet en knipoogt. 'RYAN!' roep ik hard.
|
|