|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 17:57:27 GMT 2
Ik kijk verbaasd naar het incident bij E en Jimmy. Wat doet ze nou? Gaat ze weer terug bij hem?
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 17:58:26 GMT 2
E 'Uhm.. E.. volgens mij is dit de verkeerde,' hoor ik dan ineens Nick zeggen. Geschrokken laat ik Jimmy los, hij werpt me een speelse glimlach toe. 'Oh, dat wist ik niet, misschien moet ik toch maar een bril hebben,' lieg ik, maar het was goed genoeg voor Nick. 'Inderdaad, kom, ga op je altaar staan,' zegt Nick. Ik kijk even naar Jimmy en glimlach dan. *je zoent nog even lekker Owen Ryan* telepateer ik. Ik weet niet waarom ik ineens die naam voor hem gebruikte.. Misschien.. Omdat.. Ach.. Ik weet het niet.. 'Het heeft niet zo veel zin om daar te gaan staan..' zeg ik. 'Jawel, kom,' zegt Nick en duwt me het podiumpje op. Waarom moest hij zo nodig te laat komen en kon niemand hem uitleggen dat Nathan weg was gegaan?..
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 18:05:01 GMT 2
Nick "Hmm raar, het lijkt net alsof je er helemaal geen zin in hebt E"zeg ik terwijl ik haar voort duw naar het altaar. "Jawel"zegt ze zacht. "Mooi, want dit word de mooiste dag van je leven, onthoud dat wel he? Jammer dat sommige mensen niet weten, dat het onbeleefd is om de hele tijd te bellen"zeg ik en ik werp een boze blik toe, naar mensen die zich duidelijk ook niet hadden omgekleed zoals mij en nog steeds in hun werkpak stonden. "Uhm.. zij zijn mijn ouders"zegt E. "Owh.."zeg ik en ik duw haar het podium op. "zo vanagf hier moet jehet zelf doen en niet vergeten he?"zeg ik. "Wat?"zegtz e geschrokken. "Antwoord te geven"zeg ik. ""Waarop?"zegt ze. "JA te zeggen"zeg ik en ik kijk haar aan, was ze al vergeten waarom ze hier ook al weer was ofzo? "Nou succes, ik zit daar"zeg ik en ik geef haar nog een schouderklopje en ga op een stoel zitten helemaal vooraan, Alice kijkt me boos aan, ik hoorde hier niet te zitten, maarja, pech voor haar, ik zet Camiel naast me en steek mijn duim nog eens op naar E en geef haar een knipoog. "Ik zal het wel herhalen als je het weer vergeet"zeg ik aardig. "Wat?"zegt ze. "Ja! Ja! JA!"zeg ik en ze lacht even, ach ze was vast gewoon zenuwachtig. Wel raar dat eerst de bruid komt en daarna de bruidegom, maar ja het zou wel zo horen.. Nathan heb ik altijd al een beetje apart gevonden, dus het zou vast weer een van zijn bizarre ideeen zijn geweest, ik wacht geduldig net zo als de rest van het publiek hier.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 18:30:15 GMT 2
Ik verveel me.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 18:33:04 GMT 2
You need this song for the post: --- Edriënne Zoë de VriesIk blijf staan. Waarom zou ik eigenlijk nog blijven staan?.. Hij komt toch niet.. Ik moet niet wachten op iets wat toch niet komt.. Niet wachten op een wonder.. Want het wonder komt niet.. Langzaam zak ik door m'n knieën en blijf zo op het altaar zitten met mijn gezicht verborgen in mijn handen.. Maar er komen geen tranen meer.. Mijn tranen zijn op.. Nathaniel Fritzwilliam Archibald'Ja, hup, hup, ga in 't publiek zitten,' fluister ik tegen Lucas, Serena en Clémence als we de boot op klimmen. Dit gaat E me nooit vergeven.. Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit ooit nog goed kan maken.. Ik moet iets doen.. iets wat alles goed zou maken.. iets wat ze zo graag zou willen.. 'Dus je wil niet met me zingen op de bruiloft?' hoor ik weer in m'n hoofd, zoals E het ooit vroeg. En ik zie haar gezicht weer voor me toen ik lachend nee zei.. die teleurstelling.. En vooral toen ik het papier met het liedje dat ze had weggooide.. Uiteindelijk heb ik het nog gepakt.. en uit m'n hoofd geleerd... Dat is het.. Daarmee kan ik het goed maken... Edriënne Zoë de VriesIk blijf zo zitten, wachtend op het einde, kan je stikken in bloemen? Ik hoop het maar, dan is dit eindelijk voorbij. De ergste dag van mijn leven.. 'Once in a lifetime, means there’s no second chance, so I believe that you and me, should grab it while we can...' hoor ik ineens iemand zingen. Ik kijk op en zie Alice vrolijk achter de piano zitten, Edward had haar waarschijnlijk piano geleerd.. Edward.. In ons hart is hij ook hier.. Zeker weten.. Ik kijk verder.. En zie ook.. Lucas.. C.. Allebei.. Waar kwamen die vandaan?.. Maar dan kijk ik nog verder.. naar het gangpad.. en daar staat hij.. met een microfoon in zijn handen.. Nathan.. Nathaniel Fritzwilliam ArchibaldIk loop door het pad naar haar toe en stop vlak voor haar. Ik geef haar de microfoon en kijk haar smekend aan. 'Forgive me,' fluister ik zacht. Ze glimlacht even. 'I always will,' fluistert ze. Daarna brengt ze de microfoon naar haar mond en begint te zingen. 'Make it last forever and never give it back' zingt ze. Ik glimlach breed naar haar. Een glimlach van geluk. 'It’s our turn, and I’m loving’ where we’re at' zing ik. 'Because this moment’s really all we have' zingen we dan tegelijk. Edriënne Zoë de VriesNu hoorde hij het refrein te beginnen.. maar dat doet hij niet.. hij stopt met zingen.. pakt de microfoon uit mijn handen.. en begint te praten.. Hij kijkt alleen naar mij.. Ik alleen naar hem.. Nathaniel Fritzwilliam Archibald'Dear Edriënne, I'm sorry about all the things that happened. Can you please forgive me, for the last time? I will always love you Edriënne. Everyday. Everyday of my life. Will you marry me and be my wife? Edriënne Zoë de Vries, do you take me, Nathaniel Fritzwilliam Archibald, as your husband?' vraag ik. Edriënne Zoë de VriesIk kijk hem verbaasd maar ook gelukkig aan. 'Yes I do,' zeg ik. En beter had ik 't niet kunnen zeggen. Hij geeft me de microfoon weer aan mij en knikt even. Oh, it's my turn! 'Nathaniel Fritzwilliam Archibald, do you take me, Edriënne Zoë de Vries, as your wife?' vraag ik. Ik liet de extra namen zitten, dit was wie ik echt ben. This is me. 'Yes, I do, I really do,' zegt Nathan met een glimlach. 'U mag nu de bruid kussen,' zegt de pastoor snel, tja we hadden z'n hele rol overgenomen. 'In English please?' zegt Nathan lachend, maar hij wacht niet op de Engelse vertaling, want hij zoent me al. Ik sla mijn armen om zijn nek. Dit was de beste zoen ooit. Nathaniel Fritzwilliam ArchibaldVoorzichtig laat ik haar na deze lange zoen los en gebaar naar Alice dat ze weer moet spelen, zodat we weer verder kunnen zingen, op deze prachtige dag. Miss and Mister Archibald'Everyday of our lives, wanna find you there wanna hold on tight. Gonna run, While we`re young. And keep the faith. Everyday, from right now gonna use our voices. And scream out loud, take my hand, together we will celebrate, celebrate.. ooh, everyday. They say that you should follow. And chase down what you dream, But if you get lost and lose yourself , What does it really mean? Oh, no matter where we`re going. Oh yeah, it starts from where we are. There `s more to life when we listen to our hearts. And because of you I`ve got the strength to start. Yeah, yeah yeah!!! Everyday of our lives, wanna find you there wanna hold on tight Gonna run, While we`re young. And keep the faith. ooh, Everyday, from right now gonna use our voices. And scream out loud, take my hand, together we will celebrate, celebrate.. ooh, everyday. We`re taking it back, We`re doing it here together! It`s better like that, And stronger now than ever! We`re not gonna lose, Cause we get to choose That`s how it`s gonna be! Everyday of our lives, wanna find you there wanna hold on tight. Gonna run, While we`re young. And keep the faith. Keep the faith. Everyday of our lives, wanna find you there wanna hold on tight gonna run, While we`re young and keep the faith. ooh yeah.. Everyday, from right now gonna use our voices and scream out loud, take my hand, together we will celebrate, everyday.. live everyday, Oh everyday love Everyday Oh everyday.. Live everyday.. na na everyday, love Everyday! Oh yeah yeah! Everyday! Everyday! Everyday! Everyday!'Nathaniel Fritzwilliam ArchibaldIk haal de ringen (Klik voor een van de ringen) uit m'n binnenzak en schuif er 1 om haar vinger, terwijl ze bij mij hetzelfde doet. 'Now it's perfect,' fluister ik. It will be perfect, everyday.. Edriënne Zoë ArchibaldHet was niet alleen de beste zoen ooit.. maar ook de beste dag ooit.. De mooiste dag van m'n leven ♥.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 18:36:10 GMT 2
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 18:44:53 GMT 2
Ik zag dat E blij was, een traan gleed over mijn gezicht. Een klein meisje draaide zich om en zag me in de kier staan. Snel deed ik de deur meer dicht en zette ik de zonnebril verder op mijn neus. Ik was blij dat ik gekomen was.
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 18:53:42 GMT 2
Wauw, wat een mooie plechtigheid was dat! 'Kom, we gaan ze feliciteren,' zeg ik vrolijk, waarna ik Lucien mee trek naar E en Nathan. 'Gefeliciteerd meneer en mevrouw Archibald!' Zeg ik lachend. 'Dankje dankje dankje!' Roept E een beetje heel erg vrolijk. Ze omhelst Nathan alweer van opzij en geeft 'm nog een zoen. 'Dat liedje was echt heel mooi gezongen,' zeg ik glimlachend. 'Kreeg gewoon kippenvel!'
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 19:05:16 GMT 2
Ik neem de brief die ik in 7 haasten geschreven had en leg ze op de berg kado's. Het was prachtig, R. herhaalde ik de brief in mijn hoofd
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 19:30:12 GMT 2
Iedereen loopt naar de bar toe en feliciteert het bruidspaar maar daar had ik geen behoefde aan. Ik zit nog bij het altaar en geef Robin melk. Ze heeft een grote eetlust.. van wie zou ze dat toch hebben? Ik haal het flesje uit haar mond en veeg hem af.
|
|