|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 20:56:35 GMT 2
Nathan Ik loop het damestoilet uit. Waarom moet ik daar ineens zo veel tijd doorbrengen? -.- Onderweg bots ik tegen iemand op. 'Oh sorry,' zeg ik maar zodra ik hem zie wilde niet wou, dat bestaat niet, grr ik dat ik me niet verontschuldigd had. 'Nathan,' zegt hij op een beschuldigende toon. 'Jimmy,' zeg ik. Ineens snap ik waarom hij zo boos is. Ik moet ook niet zoveel aan leuke dingen denken.. 'Ohnee, nee, nee, als je dat maar uit je hoofd laat,' zeg ik. 'Waarom zou ik?' zegt Jimmy boos. Ik ben blij dat ik nog altijd groter ben dan hem. 'Omdat ik die lieve E anders wat aandoe, en dat wil je toch niet?' lieg ik en kijk hem boos aan. Ik zou E nooit wat aandoen.. 'Je bent gek Nathan, gestoord,' zegt Jimmy. 'Jij ook Jimmy, jij ook,' zeg ik.
|
|
|
Post by Iwouldfightforanubis♥ on Aug 16, 2010 20:59:05 GMT 2
Ik voelde me beter en ging terug het raampje door, het toilet uit. Waarom kotste ik niet in het toilet? Daar zag ik Nathan en Jimmy. Jimmy? Opeens voelde ik weer wat naar omhoog wellen. 'Bl... Bl... Bluh...' Kokhals ik. Nathan zit onder de brokjes...
|
|
|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 21:00:39 GMT 2
PAGINA 1100!!!! and almost the end of season 3...... --- Ik sta nog steeds op dezelfde plek, bij de rest. --- Zo, dat was om deze post nog een 'post' te maken
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:01:30 GMT 2
E 'Hm weet ik eigenlijk niet,' zeg ik tegen Melody. Ineens zie ik C aan komen lopen. 'Oh ik ga even naar Clemence toe, goed?' zeg ik. Melody knikt en ik loop naar C toe. Ik ga achter een plant staan, ik wil niet dat iedereen afluisterd. 'Psst C,' zeg ik en wenk dat ze moet komen. Ze kijkt me met grote bange ogen aan. 'Ik moet je wat vertellen,' zeg ik. Ze slikt. 'Oh?' 'Het is eigenlijk nog geheim, ik heb het zelfs Nathan nog niet verteld, maar jij bent mn beste vriendin, dus jij mag het eerst weten, al was Alice eerder,' zeg ik. 'Wa.. wat is er dan?' vraagt ze. Ik wenk dat ze dichterbij moet komen. 'Ik ben weer zwanger,' fluister ik in haar oor. Ik begin te glimlachen. 'Van Nathan,' voeg ik er nog even aan toe en lach een brede grijns.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 21:03:20 GMT 2
Chicary Opeens komt Jacob naar ons toe gelopen. Hij ziet een beetje boos uit, wat zou er aan de ahnd zijn? MAar zodra hij bij mij staat heeft hij een grote glimlach op zijn gezicht. "Waar was jij?"zeg ik met een lach. "Bij de wc's... er gebeurt daar veel"zegt hij. "Ohh watr dan?"zegt E lachend. "Uhm.. niks belangrijks..."zegt hij en kijkt even spijtig naar haar... dan draait hij zich snel om en rent naar zijn familie toe.. juist? "Juist?"zegt Melody, ja zelfde gedachte gang. "Vast iets met Billy"zeg ik dan maar en kijk om.. Ryan bleef wel erg lang weg, waar bleef hij nou?
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:03:32 GMT 2
'Wat geweldg.' krijg ik eruit met een piepstemmetje. Wat moet ik nou? Vreemd gaan met de echtgenoot van mijn beste vriendin en waarschijnlijk ook haar leven ruineren! 'Ik moet je iets vertellen..' zeg ik. 'wat dan?' vraagt ze. Moest ik het haar vertellen? Nee.. ik kan het haar niet aandoen.. nu ze net getrouwd is.. gelukkig? '..die taart is heerlijk!' zeg ik.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:04:57 GMT 2
E 'Maar C, je mag toch niet van die taart eten!' zeg ik geschrokken. Ineens bedenk ik dat ik dat nu ook niet zou mogen.. Mag ik niet van m'n eigen bruidstaart eten?..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:06:16 GMT 2
'Hoezo mag ik dat niet? Ik ben niet zwanger meer!' zeg ik. Robin.. het schatje ligt nog steeds te slapen in mijn armen. Zag ik Nick hier niet ergens?
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:12:06 GMT 2
E 'Ah oeps dat was ik even vergeten,' zeg ik lachend. Ja dat was ik echt even vergeten -.- 'Nick is daar,' zeg ik en wijs wat naar rechts.
Ik zie de kust al in zicht. Dan is het feest voorbij... De boot legt aan en ik neem afscheid van m'n ouders, die weer naar Nederland wij wonen toch in Belgie? gaan. Verder neem ik afscheid van al m'n lieve vrienden. Eindelijk ben ik mevrouw Archibald. 'Ben je er al klaar voor?' vraagt een stem opeens. 'Nathan,' zeg ik vrolijk. 'De enige echte,' zegt hij en lacht even. 'Klaar waarvoor?' vraag ik. 'Na een huwelijk, komt een huwelijksreis,' zegt hij grijnzend. 'Oh,' zeg ik, het enige waar ik niet aan had gedacht.. 'Ik heb al je kleding naar Alice laten brengen, dan kan je het daar uitzoeken en inpakken, dan haal ik je straks op, goed?' zegt hij. 'Waarom bij Alice?' zeg ik verbaasd. 'Omdat zij je altijd leuke kleding meegeeft,' zegt hij grijnzend. 'Zijn jullie klaar?' vraagt Alice dan achter ons. 'Ja helemaal klaar,' zegt Nathan. 'Jup,' zeg ik en loop met Alice mee naar haar auto. Nathan Ik wacht totdat E weg is en loop dan terug naar Clemence..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:22:49 GMT 2
Nathan komt naar me toe. 'Ik was niet van plan om Jippy ook een lift terug te geven, dus ik heb de bijrijderstoel vrij..' zegt hij. Hij stopt even. 'Wat dacht je er van?' vraagt hij. 'Uhm.. ja.. prima maar je krijgt Robin er gratis bij.' zeg ik. 'We hebben vast nog wel iets waar ik haar op kan leggen.' zegt Nathan. Ik pak zijn hand aan en loop met hem mee naar zijn auto.
copyright de eerste Nathan zinnen door E
|
|