|
Post by JENNiFER♥. on Aug 16, 2010 21:26:41 GMT 2
'Wat gaan wij nu doen?' Vraagt Lucien. Ik kijk 'm verward aan. 'Naar Anubis misschien...?' 'Maar ik bedoel, nu er even niets meer op de planning staat...' 'O! Je bedoelt...' Lucien knikt glimlachend. Hm. 'Maar waar gaan we nou heen? Op huwelijksreis.' Lucien haalt z'n schouders op. 'Iets warms?' 'Of iets kouds,' zeg ik plagend. Lucien zucht. 'NEE! Alsjeblieft niet.' Ik grinnik. 'Geintje. Uh... misschien, Miami?' Daar heb ik altijd al heen gewild! 'Miami... hm...' Ik kijk 'm stralend aan, met me liefste ogen. 'Ja, hallo! Hoe kan ik die nou weerstaan?' Vraagt hij met een pruillip. 'Niet,' zeg ik glimlachend. Lucien zucht. 'Wat?' Vraag ik verontwaardigd. 'Is Miami niet goed?' 'Nou...' stamelt Lucien. Ik geef 'm een por. 'GEINTJE GEINTJE!' Zegt hij lachend. 'Miami is goed. Natuurlijk! Waarom niet!?' 'Weet ik veel. Je deed zo raar.' 'Ja, om jou te plagen.' Lucien trekt me dichterbij en begint me te zoenen.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:26:43 GMT 2
Nathan Ze zet Robin neer op haar schoot en gaat naast me voorin zitten. 'Is deze auto wel hoog genoeg?' vraag ik. Ze knikt. 'Ik zal zacht rijden,' zeg ik en start de auto en rijd naar m'n huis toe. En inderdaad ik reed zacht, gaap, nog nooit heb ik zo langzaam naar mijn huis gereden. Ik parkeer de auto op de oprit en stap uit. Ik help C aan de andere kant uit te stappen en loop daarna naar de voordeur toe. Ik maak de deur open. 'Na u,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:32:24 GMT 2
Ik loop het huis in. 'Het is hier mooi.' zeg ik en draai me om naar Nate die nog in de deuropening staat. Ik bijt op mijn lip. 'waarom maak jij mij van slag?' vraag ik verward.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:35:10 GMT 2
Nathan 'Maak ik je van slag?' vraag ik. 'Uhu,' zegt ze. 'Zal ik Robin even in een wiegje leggen?' stel ik voor. 'Heb jij een wiegje in huis?' zegt C verbaasd. 'Ja, had ik gekocht toen E zwanger was van Jippy, maar die heb ik blijkbaar niet meer nodig, dus nu staat dat ding er maar voor niks,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:37:21 GMT 2
Nathan neemt Robin van me over en verdwijnt in een zijkamertje. Niet veel later komt hij terug. 'nou waar waren we?' vraagt hij.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:39:00 GMT 2
Nathan 'Volgens mij was ik jou van slag aan het maken, zullen we daarmee verder gaan?' zeg ik grijnzend en sla m'n armen om haar middel en trek haar naar me toe.
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 21:39:33 GMT 2
Nick "Hmm.. C was hier toch echt? Wat zeg jij jongen? Ja je hebt helemaal gelijk! Ik bel haar gewoon!"zeg ik blij en ik toets haar nummer in en er wordt gelijk opgenomen. "HEY!!!"zeg ik blij en het blijft stil. "HEEYYYY!!!"zeg ik dan weer blij.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:41:43 GMT 2
'He..' zeg ik langzaam. Ik zie hoe Nathan zijn adem inhoud.
copyright E
|
|
|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 21:44:00 GMT 2
Nick "Hey.. hey.. uhm.. ja..."zeg ik. "Wat?"zegt ze kortaf.. ok,, ze houd duidelijk niet echt zin in een lang gesprek. "Waar ben je?"zeg ik dan.. het blijft stil. "Ik zie je hier niet"zeg ik dan maar. "Ik ben bij Alice.."Zegt ze. "Raar... die loopt hier nog rond met E lachend aan haar arm"zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 16, 2010 21:45:05 GMT 2
'Ik heb een sleutel, remember.. Iemand heeft wijn over me heen geknoeit.' zeg ik.
|
|