|
Post by Chicary♥. on Aug 16, 2010 21:53:55 GMT 2
Nick "Owh, oja, sorry vergeten, heb je Robin en Serena nog steeds bij je?"vraag ik dan en ik wieg Camiel wat heen en weer. "Se-re-na"zegt ze stotterend. "Ja en Robin"zeg ik luchtig. "Robin.. is hier voor me"zegt ze. "Mooi, moest Serena even naar de wc?"zeg ik lcuhtig en ik kijk rond, het was hier zo mooi, jammer dat het toch zo snel afliep. "Uhm.. ja.. zoiets.."Zegt ze.. het blijft stil.. "Juist"zeg ik en ik kijk om.. hmmm.. daar bij die reling zag het er leuk uit, je kon vanaf daar alle boten zien. "Kom daar gaan we heen jongen"zeg ik met de mobiel nog aan mijn hand. "Wat doe je?"zegt C aan de andere kant van de lijn. "OMG!"zeg ik en ik laat mijn mobiel vallen. "Hou vast"zeg ik aan zomaar een gast en geef Camiel af. Ik ren naar de reling. "Kijk Nickie-Nick! Ik hange!"zget Serena met eenlach terwijl ze aan de reling hangg.t.. het zweet breekt uit.. "Goed.. heel leuk.. pa-Nick komt je nu weer pakken geod? Nie tloslaten"zeg ik zacht en ze knikt... Ik pak haar handen vast en dan neem ik haa rin mijn armen.. Ik kus haa roop haar kleine hoofdje.. ik was haar bijna kwijd! Ik pak woest mijn mobiel. "JE WAS SERENA BIJNA KWIJD!"zeg ik boos en hang op, ik neem Camiel weer over en looop met twee kinderen bverdwaald rond op een grote mewnsen feest. Wat deed ik hier? ik kwam voor C die hier helemaal niet is.. wat doe ik hier in vredesnaam.. "Wie wil er een ijsje?":zeg ik dan maar nep-vrolijk en Serena begint in haar handjes te klappen.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 16, 2010 21:59:21 GMT 2
Nathan 'Dat werd eens tijd,' zeg ik als ze haar mobiel dichtklapt en haal gauw weer adem. 2 minuten is nou niet zo goed voor je longen.. 'Klaar?' vraag ik en pak haar mobiel uit haar hand. 'Nate..' stottert ze. Ik leg haar mobiel achter me neer op de keukentafel. 'Ik wil je C, jij ook?' zeg ik. Ze zegt niks. Zwijgen is toegeven. 'We zijn helemaal alleen,' fluister ik. 'Nate, dit kan niet,' zegt ze. 'Jawel dit kan wel C, straks kan dit niet meer, dan ben ik op reis, nu kan het C,' zeg ik. Ze vraagt niet verder over de reis, de huwelijksreis met E, ik ga langs alle plaatsen die E mooi vindt.. 'Je bent vast veel mooier onder al die kleren,' zeg ik en begin haar te zoenen. Ze probeert zich van me los te maken. 'Niet stoppen C, je weet dat je het zelf ook wil,' zeg ik en trek m'n shirt over m'n hoofd uit en zoen haar weer verder.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 11:15:23 GMT 2
Hij had gelijk.. ik wilde hem.. maar ik voelde me zo schuldig.. Nathan trekt me zoenend ergens heen.. ‘Waar breng je me heen?’ vraag ik giechelend van spanning. Ik krijg wel een raar gevoel in mijn maag.. had ik Serena niet bij Lucas gelaten? Dus het was niet mijn fout.. ‘naar mijn slaapkamer.’ Zegt Nate. Hij doet precies hetzelfde als in de dames wc’s. Hij duwt me tegen de muur aan en gaat verder met zoenen. ‘Laten we die vieze kleding uittrekken.’ Zegt hij en gaat als met zijn handen onder mijn blouse. Ik trek mijn blouse uit en gooi hem ergens neer. De positie van Nathan’s handen veranderen naar mijn rug. Hij maakt het sluitinkje van mijn bh los en gooit hem naast mijn blouse neer. Hij tilt me op en legt me voorzichtig op bed. Er komen wat haren voor mijn ogen maar Nathan haalt ze weg terwijl ik in zijn diepe, zee blauwe ogen kijk. Ik huiver en Nathan tilt me verder op zodat ik met mijn hoofd in een van de kussens lig. Hij begint met het losmaken van zijn broek. Ik leg mijn handen op zijn perfect gevormde borstkas. ‘Dat is koud.’ Zegt hij. ‘Dan weet je een keer hoe het voelt als jij die gel op mijn buik doet.’ Zeg ik lachend. Hij lacht mee en zoekt naar iets in het nachtkastje terwijl ik nog onder hem lig. ‘Hier.’ Zegt hij en houd iets omhoog. Ik zie het vaag in het donker. Hij legt het naast me neer en begint met het losmaken van mijn broek. Hij raakt even met zijn warme handen mijn buik aan. ‘Al flink geslonken.’ Zegt hij grijnzend en geeft er een zoen op alsof hij wilt dat ik ooit een kind voor hem baar omdat het met E nooit lukt... hij moest eens weten... ‘Hebben we het nou over mijn zwangerschap of over iets anders?’ vraag ik hem dan serieus. Hij lacht even en gaat dan verder. Als mijn broek uit ik rollen we om zodat ik bovenop lig. Hij begint met zoenen en niet veel later liggen we bloot onder de dekens.
---
‘Dat was lekker.’ Zeg ik en geef hem een zoen. ‘Jij bent hier lekker.’ Zegt hij en likt mijn buik. ‘viezerik.’ Giechel ik meteen.
---
‘Ik denk dat ik maar moet gaan.’ Zeg ik. ‘Nee.. blijf hier.. Gebruik het huis.. Ik ga met E op huwelijksreis.. gebruik het huis met Serena, Camiel, Robin…. En…. Nicolaas.’ Zegt Nathan. ‘Doe ik..’ zeg ik. Hij geeft me een lange zoen. ‘Nog een keer?’ vraagt hij dan. Ik knik.
---
Hij stapt het bed uit. Hij raapt zijn kleding bij elkaar en trekt ze aan. ‘Veel plezier op je reisje.’ Zeg ik. ‘Zal wel lukken.’ Zegt hij en pakt twee ingepakte koffers. Ik sla een laken om me heen. ‘Doe ut niet daar..’ fluister ik uitdagend in zijn oor. ‘Met E? Waarom niet?’ vraagt hij terug. ‘Heeft ze het nog niet verteld?’ Hij schud zijn hoofd. ‘Ze is zwanger.’ Zegt ik. Nathan zegt niks. Dan heb ik meer kans om jou te ******. hoor ik hem denken. Ik grijns even. ‘nou ga maar.. je vrouwtje staat op je te wachten.’ Zeg ik en geef hem een zoen. ‘En jou mannetje.’ Zegt hij terug en geeft mij ook een zoen. Daarna loopt hij de kamer uit en ga ik terug in bed zitten.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 11:30:19 GMT 2
Nathan Beter dan dit kan ik m'n huwelijksreis niet beginnen. Ik loop met de koffers het huis uit en zet ze in mijn auto neer. Ik stap in en kijk nog een keer naar het huis. Jammer dat ik er niet ben als C in mijn huis verblijft, alhoewel, ik zou E nog bij Jimmy kunnen achterlaten, hij heeft nu toch niks aan haar.. Maar dat plezier gun ik hem ook weer niet.. Ik start de motor en rijd naar het huis van de Masens toe. Ik stop voor het huis en parkeer de auto op de oprit. Ik loop naar de deur en terwijl ik aanbel doet Alice de deur al open.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 12:09:29 GMT 2
Ik loop met het laken om me heen door de grote kamer om mijn kleding bij elkaar te vinden en aan te trekken. Nu moet ik hier nog weg zien te komen.. Ik kan vast wel een jas van E lenen toch? Ik loop naar de kapstok en zoek de langste jas uit. Ik trek hem aan en loop naar de kamer waar Nathan in is gegaan toen hij Robin in een wiegje zou leggen. En ja hoor.. daar ligt ze in een schatiig wiegje.. 'Hey schatje van me.' zeg ik terwijl ik haar op til. 'Gaan we naar papa toe? Of gaan we naar Lucas toe om te vragen waarom hij Serena alleen gelaten heeft?' vraag ik aan haar. 'Dacht ik al. Wij gaan naar Lucas toe.' zeg ik en loop het huis uit. Ik neem de tramlijn naar de gevangenis en loop naar binnen. 'Ik wil graag iemand bezoeken.' zeg ik. 'Wie?' vraagt de secetaresse bot. 'Lucas van de Linden.' zeg ik. 'Komt voor de bakker... loop maar mee.' zegt ze. Ze staat op en ik loop met haar mee naar de bezoekerskamer. Niet veel later komt Lucas binnen. 'C?' zegt hij verbaast. Ik kijk boos naar hem. 'Waarom heb je Serena alleen gelaten? Ik vertrouwde erop dat je wel even op je eigen dochter kon letten.' zeg ik. 'onee, helemaal vergeten.. C het spijt me zo.. ik mag haar toch wel nog zien?' vraagt hij smekend. 'Natuurlijk.. maar ik kreeg er weer de schuld van en ik was net met iets belangrijks bezig.' zeg ik. 'Het spijt me echt zo.' zegt hij nog een keer. 'Alles vergeven,' zeg ik. 'Zo wanneer mag je hieruit?' vraag ik. 'Over een week of 4. Vervroegd. Omdat ik zo goed mijn best heb gedaan.' zegt hij trots. Ik glimlach. 'Mooi zo.' zeg ik en leg Robin wat beter neer op mijn arm. 'Zal ik je dan opkomen halen?' vraag ik. Hij knikt gretig. 'Oke.. ik ga nu even wat spullen ophalen bij Nick.. ik wil hem even niet meer zien nadat hij die brieven heeft achtergehouden..' stuck.. waar is mijn tas... en mijn mobiel! Die heb ik bij Nathan laten liggen. 'Bezoekuur is om.' hoor ik. 'Doei Lucas.' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Je ruikt naar wijn.' zegt hij. 'Ja, iemand heeft wijn over me heen gegooit.' zeg ik. 'Wie?' vraagt hij. 'Nate.' zeg ik. 'Owh.. Archibald.' zegt hij lachend en loopt met de bewakers mee.. Ik loop het gebouw uit. 'Zo nu gaan we naar papa.' zeg ik lachend en wacht op de bus.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 12:21:31 GMT 2
Nathan 'Is ze klaar?' vraag ik. 'Ze komt eraan, kom maar even binnen, wil je wat drinken voor je gaat?' vraagt Alice. 'Cappuccino, graag,' zeg ik en loop met haar mee naar de keuken. Ik moet proberen m'n gedachten een beetje goed te houden als E zo komt.. alhoewel.. nee.. daar was ik mee gestopt.. maar toch.. E mist toch niet een paar krachten?..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 12:27:13 GMT 2
De bus komt eraan en ik stap in. Gelukkig heb ik wel mijn huissleutel altijd in mijn zak. Niet veel later kom ik aan bij huis en open de deur. De deur zat opslot dus Nick is er nog niet. 'kom maar kleintje dan gaan we even wat kleding ophalen.' zeg ik tegen Robin terwijl we naar boven gaan. Ik trek E's jas uit en kleed me om. Daarna pak ik Nick's sporttas en stop er al mijn kleding in. Hij mag mijn geld houden.. Als Nathan weer terug is dan ga ik misschien terug naar hier. Ik pak mijn creditcard uit mijn nachtkastje en stop hem in het zijvakje van de sporttas.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 12:30:03 GMT 2
Nathan 'Dankje,' zeg ik als ik met een beker cappuccino aan de keukentafel zit. 'E doet er wel lang over zeg,' zeg ik. 'Ze komt zo,' zegt Alice. Ik drink m'n cappuccino in een keer leeg. 'Daar is ze,' zegt Alice. E komt in een kort jurkje de keuken in gelopen. Normaal zou ik dit geweldig vinden, maar dat vind ik niet. 'Waarom heb je het me niet verteld?' vraag ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 12:39:23 GMT 2
'Oke Robin. Jij en ik gaan vakantie houden in het huis van Nathan.. maar stil hoor.' zeg ik. Ik schrijf een briefje. Nick, Ik ben er even tussenuit.. op vakantie zeg maar.. ik kom terug xx. Ik leg het briefje op de keukentafel en pak de sporttas op. Ik loop het huis uit en leg mijn sleutel onder de deurmat. Ik loop richting het centrum waar ik op de trein stap naar de andere kant van de stad. Volgens mij heeft deze wijk Hamptons. Het viel me nooit eigenlijk op hoe mooi de tuin is. Ik haal de sleutel onder de bloempot vandaan en haal de deur van zijn slot. Ik zet de sporttas op de grond en zie mijn tas al staan. 'Zou ik jou maar eerst in bed leggen?' vraag ik. Ik loop naar de kamer met het wiegje en leg haar erin. Ik loop daarna met lege handen naar mijn tassen en breng hem naar de kamer van Nathan. De lakens liggen nog opgefrommeld op het bed. Die moet ik maar snel verwisselen.. of ik laat ze liggen.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 12:41:48 GMT 2
Nathan 'Wat verteld?' vraagt ze. 'Dat weet je best E,' zeg ik. 'Nee Nathan, dat weet ik niet, waar heb je het over?' vraagt ze. Gaat ze doen alsof ze van niks weet? Ik hoop voor haar dat het toch echt niet weer van die Jippy is. 'Dat je zwanger bent!' roep ik boos.
|
|