|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 12:49:53 GMT 2
Ik pak het laken van het bed en leg hem netjes neer. Hij ruikt nog helemaal naar de geur van Nathan en mij. Ik pak mijn tassen uit. Ik denk dat ik maar even moet gaan shoppen.. ik heb alleen maar positiekleding.. die kan ik dan meteen hier laten..
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 12:54:35 GMT 2
Nathan 'Oh.. dat..' zegt ze. Daarna kijkt ze me verbaasd aan. 'V.. vind je het niet leuk?' vraagt ze. Nee.. zo geeft ze me een schuldgevoel.. 'Jawel, maar.. je had het me eerder moeten vertellen..' zeg ik. 'Waar zou je je schuldig over moeten voelen?' vraagt E dan. 'Dat.. je.. nu niet kan vliegen.. dus.. dan moeten de vliegtickets weg.. en moeten we met de auto en per boot op huwelijksreis.. en dat duurt langer..' zeg ik. 'Maar dat is toch helemaal niet erg?' vraagt ze. Nee, voor jou niet nee. 'Dus.. per auto en boot vind je ok?' vraag ik. Ze knikt. Mooi, want ik had toch geen vliegtickets gekocht. 'Wat?' zegt ze. He bah, dat stomme gedachtenlezen ook.. 'Ik uhm..' zeg ik. Snel druk ik m'n lippen op de hare, daar heeft ze nooit tegenop gekund. En het is nog handig ook, nu ik gewoon vanuit mezelf krachten kan afnemen.. Goodbye gedachtenleeskracht..
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 12:58:18 GMT 2
Ik pak mijn creditcard uit mijn de sporttas en stop hem in mijn portemonee. Ik haal er mijn nep id-kaart en mijn nep rijbewijs uit en vervang ze door mijn echte. Ik knip de neppe door en gooi ze in de vuilnisbak. Ik ben toe aan een nieuwe mobiel.. en een nieuwe laptop. Die heb ik allemaal verkocht. Op naar de stad! Ik pak de telefoon en bel Nathan snel of ik een auto mag lenen.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 13:00:30 GMT 2
Nathan Ineens hoor ik m'n mobiel afgaan. Ik laat E los. Ze kijkt me verbaasd aan. Waarschijnlijk omdat 1. ik haar zo vroeg los liet 2. het nu net lijkt alsof ik niks denk aangezien ik haar gedachtenleeskrachten (lang woord) heb afgenomen. 'Sorry sweetie,' zeg ik en loop met m'n mobiel de keuken uit. 'Archibald,' zeg ik als ik opneem.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 13:01:14 GMT 2
'Hey Nate.'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 13:01:53 GMT 2
Nathan 'Hello my lady,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 13:02:29 GMT 2
'Ik had een vraagje.'
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 13:03:02 GMT 2
Nathan 'You can ask me everything, so ask me,' zeg ik.
|
|
|
Post by Clémence♥ on Aug 17, 2010 13:03:34 GMT 2
'mag ik misschien een auto van je lenen?' vraag ik poeslief.
|
|
|
Post by Brooke♥. on Aug 17, 2010 13:04:16 GMT 2
Nathan 'Waar heb jij een auto voor nodig?' vraag ik verbaasd.
|
|