Nick"Dat was een lekker ijsje he?"zeg ik en ik loop met Serena hand in hand en met Camiel op mijn arm naar huis. "Mama?"zegt Serena. "Die is even boodschappen doen, kijk maar"zeg ik en ik pak het briefje, mijn lieve vrouw, ze zorgde steeds zo goed voor ons.. ze ging steeds vaker weg om boodschappen te doen, of om een cursus te volgen, jammer dat ze dan elke keer NET niet slaagde, maarja, ik blijf bij haar volhouden dat ze het gewoon opnieuwe moet proberen en dat deed ze dan ook. "Kijk! Glas halfleeg!"zegt Serena en wijst naar een glas.. ik vond het hier prachtig in New York.. we hadden alles binnen handbereik.. het is nu al een jaar geleden dat ik Anubis voor het laatst zag, maar ik vind het hier geweldig.. hoewel.. ik toch wel heimwee heb aan Belderland.. het was daar meer .. vertrouwd? Ik pak Camiel en Ro op en neem Serena er ook nog bij. "kijk,
dat glas is niet half leeg, het is halfvol^^"zeg ik.
ElizabethArgh die rotkinderen ook! *PLIEP* *PLIEP* "Dat wordt dan zeven vijf en negentig"zeg ik en ik haal wat geld uit de kassa en stop er ook wat in. "Dankuwel, fijne dag nog verder"zeg ik met een nep-glimlach. ik sta op, eindelijk deze rotdag voorbij met deze rotbaan.. nooit heb ik meer die vier miljoen gezien! Wat een oplichters! "Elizabeth! Opschieten! Die kassa wacht daar!"zegt Bertus boos.. mijn baas.. ja! Hij kon makkelijk praten! *evils* "Wanneer krijg ik ooit weer geld?"zeg ik nijdig tegen hem. "Geld is ook niet alles"zget hij en loopt weg. "
Geld is niet alles, volgens degene die het hebben"zeg ik en zucht... mijn leven zou voor eeuwig bij deze stomme supermarkt liggen omdat ik teveel schulden had gemaakt.. ik haat belasting! (nog eentje
Het hebben van schulden is niet erg. Zolang je maar de rente en aflossing kunt betalen.)
Shadowcat"Zo"zeg ik met een lach en ik strik de achterkant nog wat strakker. "Hmhmhmhmh"zegt de man. "Ja jij bent mijn gijzelaar"zeg ik lachend en ik trek het tape van zijn mond af. "Laat me gaan! MAak me los!"zegt hij boos en ik prop een aardappel in zijn mond. "Rustig maar,
Zolang je niet beweegt, kun je nog alle kanten op" zeg ik met een glimlach en loop naar de telefoon. "Ik heb uw man, maak het geld maar over... nee.. graag gedaan.. prettig zaken met u te hebben gedaan"zeg ik en ik hang op, ik pak mijn checklist van de muur af. "Mensen vermoorden, check, mensen hun geld aftroggelen, check, mensen helpen met ontvoeringen en daar flink voor buiten, check, mooi alles gedaan vandaag, nu mezelf even op een sardientje trakteren"zeg ik en ik trek de koelkast open. Lekker!
Zachary"MEer, meer!"zegt de fotograaf. "Ja, ja dat is goed!"zget hij als ik nog meer naar voren poseer. Ik pak de twee knappe modellen erbij en neem ze in mijn armen. "Make-up!"zegt de fotograaf en klapt even in zijn handen en er komt een visasiste aan gerend. "Ja het model zweette"zegt de fotgraaf. Ik glimlach met mijn witte taden. "Ja,
Rijk zijn is zwaar he, ladies?"zeg ik lachend en trek ze nog wat tegen me aan, dit werk zou me nooit vervelen!
Trudie en Ibrahim"Onee! Die appeltaart is verbrand!!"zegt Trudie en ze pakt de ovenwantjes erbij. "Ach lieverd toch"zegt Ibrahim en komt binnen. "
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen, die je begaan bent"zegt Ibrahim en geeft Trudie een zoen. "Dank ge schat, je weet me altijd weer op te vrolijken"zegt ze blij en gooit de appeltaart weg. "En dat zal ik ook altijd blijven doen"zegt hij en pakt een appeltaart uit de boodschappen tas. Samen eten ze een stukje. "Op ons!"zegt Trudie met een puntje appeltaart omhoog. "Op ons!"zegt Ibrahim lachnd en stoot het punjte aan.
MinkeIk kijk op vanuit de spiegel.. het was leeg hier, maar gelukkig was mijn familie er weer. "
Het verleden is aanwezig in de toekomst"fluister ik terwijl ik door de spiegel naar de prachtige gebouwen kijk in 2011.
EduardoIk pakke haar handen vast. "Jij nu mijn vrouw zijn!"zegge ik blij en zij lachen terug. "En jij mijn man"zegge zij. "Jij lief zijn"zegge ik en zij lachen. "Jij ook gekkie"zegge zij. "Ik niet helemaal gek zijn, sommige delen missen(
I'm not a complete idiot, some parts are missing..."zegge ik dan. Zij lachen. "Gekke mallerd :3"zegge zij en ik haar zoen geven.
StefanIk sta in de bar, waar mijn avond show tot gang is gekomen. Ik stap op het podium. "Hier is gein met Stefan!!"zegt de stem en ik zet mijn lach op en loop verder. Ik gebaar dat ze stil moeten zijn. "Goede avond allemaal! Fijn dat jullie zijn gekomen, van dichtbij of ver"zeg ik en ik ga op een kruk zitten. "Weet je? Onder weg hier naartoe, naar dit podium werd ik aangevallen door een vlieg, ik mepte hem natuulijk gelijk plat, zo sterk als ik ben^^"" zeg ik en ik laat een dun armpje zien en de mensen beginnen te lachen. "Maar goed! Ik dahc tdus.. je hebt verschil in vliegen!
Zo kennen wij ook de eendagsvlieg en daarmee bedoel ik niet die slechte band van vorige week"Zeg ik met een lach en er begint weer gelach. "Maar goed, ik dacht er over na.. een dag! 1! eentje! Dus, in een dag alles doen! lijkt me best moeilijk en opeens bedacht ik..
Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben."zeg ik en het gelach klinkt weer. "Dank u, dank u"zeg ik en ik maak een grote buiging en loop weg. Ze klappen nog harder, dan loop ik terug. "Dachten jullie nou echt al dat het was afgelopen? Nou dan zou ik mijn 26 euro terug betalen hoor als ik jullie was!"zeg ik en de avond gaat verder, geweldig dit werk, alleen maar lachende mensen, het beste vak ooit!
LynnIk sta boos te kijken. "NEE! DIE ZIJN VAN MIJ!!"zeg ik en ik werp me tussen de strijd, uitverkoop bij chanel.. beste tijd ooit om te komen winkelen^^. Ik stap de winkel uit na mijn slag geslagen te hebben. Ik kijk naar mijn ring om mijn vinger. Gelukkig had ik die Stefan net op tijd gedumpt en met die rijke Herbert getrouwd die pas is overleden alweer. Ach jammer, ik ben nu een zielige weduwe met BAKKEN met geld! Ik pak mijn koffer en rol naar de gate. "Sorry, deze vlucht gaat niet door, het vliegtuig is niet goed aangekomen"Zegt de vrouw en ik schrik. "
Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, dan ga ik in de zwarte doos zitten!"zeg ik en ik loop weg, nouja, dan maar met die te luxe auto van Herbert die ik heb gererfd, op vakantie? nietwaar?
mijn leven is ZO fantastisch.
Victor"Zo Corvus, je veertjes glanzen weer mooi en we hebben het huis weer voor ons alleen, wat wil een man nog meer?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets"zeg ik lachend en ga in mijn stoel zitten en kijk vooruit.
CharlieIk zet mijn game uit. Ik ga vandaag met Kristel daten! Ik kijk in de spiegel. Hoe zou ik eruit zien? Goed genoeg? Ik sta op en ren naar beneden. Nouja.. ik wist in ieder geval dat ze aan de overkant woonde. Yes!
Vandaag is het feest en morgen ook! en dat elke dag weer! Ik hield van mijn leven! Vooral nu ik geen puisten meer had, geen bril, geen lelijke schoenen, broek, t-shirt etc. En vooral omdat ik Kristel nu had! Ze had me veranderd! Op een goede manier dan he?
I love her!
Leonard"Nee, maar natuurlijk moppie! Natuurlijk heb ik aan je gedacht! .. wat? Nee.. owh.. nou gefeliciteerd dan nog! "zeg ik maar al te laat.. Simone heeft al opgehangen. "Weer een lover kwijt?"zegt Nadia lachend. "Haha"zeg ik sarcastisch, echt zo jammer dat ze niks meer met me wilde... "Ik ga weg, ik zie Natascha zo"zeg ik en ik loop weg. "PLayer!"roept Nadia me nog achterna. "Dankje! Ik ook van jou!"zeg ik en ik loop richting de straat. "Ach Natascha!"zeg ik en ik omarm haar en kijk haar dan diep in haar ogen. "
Weet je dat je vader een dief is? Wil je weten waarom? Omdat hij alle sterren stal uit de lucht en die in jouw ogen stopte"zeg ik en ik kijk haar lief aan en ja hoor, daar krijg ik weer een zoen! Yes! I love it! And I will keep loving it^^.
NadiaIk kijk Leonard na, we hadden iets een tijdje..maarja.. niks geworden..
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond en ja! Wat verveelde hij me zeg! Hij is echt ZO BORING! vergeten wat ik ooit in hem zag! Ik sta op en pak mijn I-pod, wat een geluk dat ik Boris nu heb. We zijn gelukkig samen en dat is het belangrijkste heb ik ontdekt. "Hey schat, met mij, ik kom bij je eten"Zeg ik en hij lacht even. "Ok, tot zo dan!"zeg ik en ik pak snel mijn jas en ga weg, mijn moeder zou er vanzelf wel achterkomen als ze thuis kwam van dat cassiere baantje is de supermarkt. Misschien bleef ik nog wel wat langer bij Boris.. of heel lang...
RoelIk kijk in de spiegel.. waar zou Melody nu zijn? Ik draai me om en zie Alexandra voorbij lopen.. jammer dat ik hier zit op deze kostschool... ik draai me weer naar de spiegel toe en doe mijn haar even goed. "
Spiegels herkennen nooit iemand!"zegt de leraar streng en tikt met zijn stokje op mijn tafel. Ik zucht.. ja duh.. alleen de gene die erin kijkt herkent zichzelf. "Hup hup, verder!"zegt hij en ik begin weer te spelen, ooit op een dag.. zal ik hem hier dankbaar voor zijn zegt hij steeds.. waarom komt die dag dan niet? "Proffessor kiramisu! Het is gelukt!!"zegt een vrouw die binnen komt. "Wat? Echt! Het concert?"zegt hij dan, waar ging dit gesprek over? "Ja, hij mag naast Andre Rieu spelen!"zegt de vrouw handenklappend..omg! Mijn droom komt uit! "ECHT?"zeg ik vrolijk en ik spring omhoog.. ik had een antwoord op mijn vraag, vandaag is die dag, mijn leven begint hier nu echt pas!
LucasIk word niet meer opgehaald door C, ze was ergens heen, dat maakt mij niks uit. De strijd bijl is begraaven en ik sta op en trek eindelijk mijn normale kleren weer aan. "We zullen je missen"zegt Karl. "JA vast"zeg ik grinnikend en loop mee naar buiten. "Je bent nu een vrij man Lucas"zegt hij en kijkt me aan, ik knik. "Juist, een vrij man"zeg ik en het voelt zo goed om dat te zeggen! "We zien je niet graag terug, wel op de thee of koffie ofzo, maar niet in de cel"zegt hij en ik knik. "Ik ga het juiste pad in slaan en
Niemand verdwaalt ooit op een rechte weg en daarom zal ik alleen nog terug komen voor die koekjes van Tanja bij de koffie"zeg ik met een lach en ga de wijde wereld in als vrij man. Ik was er klaar voor. Ik stap de bus in en die vertrekt. "Waarheen?"zegt de man. "Naar Flevoland"zeg ik met een lach en de bus vertrekt.. dit was het gewoon helemaal! Gelukkiger dan dit, zou ik nooit meer worden, voor het eerst, was ik weer vrij!
Pim Ik sta op. "Echt?"zeg ik lachend. "Ja! We hebben de oude caravan voor een bungalow kunnen inruilen!"zegt mijn moeder. "Geweldig!"zeg ik blij. "WE gaan eten!"roept mam dan door het huis. "Ey! Eerst handen wassen!"zegt ze dan streng tegen mijn broertje. "Maar mam"zegt hij. "
Handen wassen is niet vies^^"zegt ze dan met een lach en ik moet ook lachen. Ja! Het ging geweldig worden in die grote bungalow! En dan vooral met Jennifer erbij! Geweldig gewoon!
Dodenrijk xD EdwardVandaag is morgen alweer gisteren April"Ons leven is te vergelijken met een hoeveelheid water dat we uit de oceaan nemen en in onze handen houden. We noemen dit "ik". Het is hetzelfde als dat we het water "ons" water noemen, alleen omdat we het in onze handen houden. Vanuit het standpunt van het water gezien, is het een deel van de grote zee. Want als we onze handen openen, komt het water weer terug in de zee. Wanneer we weigeren om het water haar eigen weg te laten gaan, zal het muf worden. Ons leven is een deel van de universele ki, omhuld door het vlees van ons lichaam. Ofschoon we daar "ik" tegen zeggen, is het vanuit het standpunt van de geest eigenlijk de ki van het universum. Hoewel deze ki omsloten is door het vlees van ons lichaam, is het in voortdurende verbinding met het universum en vormt het er een aktief deel van. Wanneer de verbinding van onze eigen ki en de ki van het universum niet verzwakt is, zijn we gezond en levendig." MaryVandaag is het verschil tussen gisteren en morgen MarcusNooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven LuciaIk kijk rond.. dus dit was waar je na je dood heen ging? Saai zeg, ik had wel wat meer actie verwacht. "Hey niet daar aankomen!"zegt een stem opeens als ik een appel pak. "Sorry hoor!"zeg ik. "Sorry alleen ter waarschuwing"zegt de stem. "Leuk hoor maar
Ik spreek liever mij zelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen."zeg ik en ik neem een hap van de appel. "Sneeuwitjes giftige appel"zegt de stem dan lachend en dan wordt alles zwart.... kan ik nou dubbel doodgaan denk ik? Maarja niemand die antwoord... zoveel onbeantwoorde vragen.. zoveel vragen.. zo weinig antwoorden..
Dierenrijk xD Puddingkoekje!Ik vlieg lans velden en wegen en ik vind het geweldig.. opeens vlieg ik langs een huis, die doorzichtig is!
Ik zie iemand met een steen sjouwen. ohoh!
Wie in een glazen huis woont moet niet met stenen smijten. denk ik en vlieg snel weg... ik had geen zin in lawaai! ^^ ik vlieg vrolijk verder en fluit, zoals ik dat nog heeeel lang zal gaan doen.
Kip"Piep?"
Coockie/ Cloeckie!"WRAF! WRAF!"zeg ik en ik krijg nog meer koekjes!
Damned! I’m goodTHE END!